![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fra VGs papirutgave. Spanair skal ikke gjenoppta ruten til Madrid neste vår - Nordmenn tenker på Alicante og Málaga om våren/sommeren ikke Madrid. Synd!
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Fløy OSL-MAD med JK noen ganger skoleåret 2003/2004 da jeg bodde i Madrid, og det var ikke spesielt fullt noen av gangene. Noen som vet noe om gjennomsnittlig kabinfaktor på denne ruten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Madrid er en topp by.Virker ikke som nordmenn helt har fått med seg at dette er en veldig flott by.
Synd Spanair gir seg på sommerruten, men kanskje det er duket for en ny rute fra SASBraathens. Å fly med et skandinavisk selskap er nok bedre siden rutetidene da vil passe bedre med utreise om morgen/formiddag og retur fra Madrid formiddag/ettermiddag. Men Norwegian/Sterling er kanskje først ute ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Norwegian tar denne!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg vet det er synd at denne ruten legges ned. Madrid er en veldig bra by, der kan de feste gitt. Jeg var der i vår men da bodde jeg i Paris og det ble følgelig ikke noe Spanair og OSL-MAD, men Air Europa, noe som ikke trenger å gjentas, se test!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ruten lå inne i IATA-draften for 2005, men det er kanskje nye endringer etter dette. Skulle flys daglig fom mars til oktober!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Kanskje Spanair ble furten siden SAS snakker om å selge seg ut
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
.. Det er vel Jørgen som bestemmer der og til syvende og siste ? .
De gangene jeg var med OSl-MAD så var det relativt god plass ombord for å i det slik, det så også ut slik på noen avganger fra MAD der jeg "var i nærheten av" gaten... Er ikke helt sikker på om den ruten like meget var tenkt på Spanjoler på vei til Scandinavia ? /G |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Men er ikke Madrid alt for varm om sommeren... Burde nesten vært en rute for "skulder" sesongene...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jo,Madrid er rett og slett fryktelig varm om sommeren som de fleste innlandsbyer i syd Europa..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jo, Madrid koker visst om sommeren, byen dør visst helt og alle drar sin kos. Jeg tror den ruten var beregnet på spanjoler som ville se fjorder og fjell også. Jeg har kun vært i Madrid på våren (anbefales), men alle sier juli/august med hell kan unngås. Kanskje et mindre fly året rundt kunne vært bra.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oslo-Bergen-Alicante-Madrid-København-Stavanger-Oslo | FlightDeck | TripReports | 19 | 15-03-2012 12:07 |
PVG5113 Madrid-Oslo | jameson82 | Register- og ATC-Forum | 1 | 11-06-2011 16:20 |
Kjapt om: Oslo-Madrid-Oslo | AirbusTrond | TripReports | 6 | 25-05-2008 14:23 |
Slutt for Air Madrid | LN-KGL | Flyforum | 17 | 21-02-2007 20:24 |
Norwegian starter direkterute Oslo-Madrid | X-BU | Flyforum | 25 | 29-10-2005 16:45 |