![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fortsatt vinter og sne i hovedstaden - selv om en del av sneen smeltet bort i går. I dag blir det en kort tur på kontoret før det bærer opp til Holmenkollen Park for å høre på Ola H Strand og John S Dueholm på SAS Temadag. I kveld blir det hiphop versjonen av Nøtteknekker`n med nevøene... Ha en bedre onsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her borte i vest sitter det nok mange rundt i media og lurer veldig paa hva som skjedde i New Hampshire....sjelden har saa mange tatt saa feil.....dette blir en utrolig spennende politisk vaar....saalangt er media paa baertur...."money in Politics" er ikke en vinneroppskrift...Mitt Romney kjoepte allt han kunne, men McCain kom putrende paa omtrent tomtank og slo Mitt ned i stoevlene....
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Å fytti.... for et drittvær i dag
![]() ![]() Dagen i dag består storsett av møter, så dette blir nok en rolig dag. Ha en flott dag folkens
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra MET posisjonen her oppe i betongsøyla!
Her snør det som bare fankern, så det blir en helhvit dag før jeg stikker hjem og - måker mere snø!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God onsdag morgen fra gjengen på OSL som redder dagen til flygende nordmenn!
![]() Ble sittende litt for lenge oppe med FS i gårkveld - håper effekten fra tre kopper kaffe snart slår inn, og jeg kommer skikkelig i gang. Dette ser ut til å bli en hyggelig dag på jobb, godt humør på kollegaer og noen kjekke snag! ![]() Ha en riktig fin dag gutter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
at your service!
|
![]()
Her i Ørsta er det far som held oppe moralen i familien i dag. Både prinsessa og konemor er sjuke, begge ligg rett ut med feber. Trass i dette har far vore oppe og sendt avgarde morgonflya, for så å kome heimatt og stelle kone og barn. What a god damn hero!!
![]()
Torbjørn ----------------- Last edited by wf145; 09-01-2008 at 07:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
g'onsdag fra Gufseplassen!
På vei til jobb i dag, gikk jeg fra snø i Asker, til regn i Oslo. Godt man har kalosjer på bena! Kanskje jeg klarer å karre meg opp til SAs Temadagen og plage EB litt, men et møte på morgenkvisten gjør nok sitt til at jeg ikke rekker alt. Ellers ønskes alle en god og glad morgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen til dere alle
Idag blir jeg å finne på sette 15A på SK457, og sete 7A på SK 1521, siden jeg jobber i oljebransjen ![]() Neida... men jeg gelder meg til både MD-80 og CRJ, og kanskje innflyging til ABZ i litt vind? En liten ventetime på Kastrup er heller ikke å forakte. Tilbake fredag med WF til SVG og SK hjem. Et spennede møte med en mann som har lang erfaring i arbeid med utviklingshemminger og undervisning om Theology and disabilitys står på programmet.
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
Glad morgen fra Nordens Paris
Ingen snø i dag, bare mildt. Dagen på jobb inneholder tannlegebesøk, og etter jobb bærer det opp til UNN for å skvette ut 450 ml B+ til allment bruk ( følger dermed oppfordringen til CK, selv om timen allerede ble bestillt ved forrige tapping ) ![]() Teller også ned til SEA....eight days encounting.... ![]() Ha en strålende dag i det ganske land ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen. Sølete og regn i hovedstaden, grrrr.
Gårdsdagens løfting, bæring, kjøring og atter bæring, av diverse kjøkkenutstyr fra FBU 4EVER sitter godt i kroppen, men jeg hadde sikkert godt av det. Fint ble det også, etter at det omsider kom på plass på kjøkkenet i Asker. Idag mye arbeid som venter, og så avsluttes kvelden med en utsøkt torskemiddag, herlig. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Skyet her i morgentimene. Snart blir det å komme seg på skolen å dykke ned i bøkene. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Lilleaker,
Rimelig grått ute idag ja, men inne er det lyst og fint. Dagen går med til oppdateringsmøter i prosjektet. Jobbingen begynner når møtene er ferdige i ettermiddag. Full av energi og det er kjekt å jobbe. Må ta en avstikker inn på forumet for å få litt avveksling i arbeidsdagen. Ha en god dag alle. Snart kommer våren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God Morgen fra Jessheim.
Litt ubestemmelig vær her i dag... nedbør hele tiden men skifter mellom snø og regn. Skal innom min nye kollega ENGM RAMP senere i dag.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Som JetBlue skrev, så er også denne kroppen påvirket i viss grad av løfting og bæring av kombiskap og oppvaskmaskin fra det som engang var kjøkkenet her i huset, ned en trapp og ut i tillhengeren. Nå er det bare mikrobølgeovn og minibar frem til det nye kjøkkenet er klart. Og grillen, da! Grillsesongen 2008har startet på Nærsnes. Den begynte i forgårs med en burger pluss en til igår.
Idag blir det litt mer forarbeid og rydding til flisleggeren kommer den 21/1. Ellers er det tåke og regn ute, noe klesvask og skjortestryking står på planen. Ha en fortsatt fin dag!
![]() |
#15 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
15 varme her i Alpharetta ... det er vaatt utenfor, det betyr sannsynligvis at det har regnet. En klar forbedring fra forrige ukes -9 .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 20 | 28-04-2010 16:46 |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 13 | 03-03-2010 12:42 |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 37 | 31-12-2009 00:17 |