![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hei godtfolk!
En av mine kollegaer skal på farten med familien til sommeren, og farter avgårde med 330'en til Rhodos.... Hvor er best å sitte i forhold til tv-skjermer & benplass? De er 2 voksne og 3 barn.... Forslag mottages ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Stakkars folk!
Faren min og kona reiste med VKG til Kanariøyene for et par-tre år siden, og faren min hadde aldri sittet så trangt på et rutefly noen gang. Han syntes det var ille. Det er vel bare seteradene ved utgangsdørene som har noe greiere plass til beina.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Beste plassen på en A330 må vel være på rad 0...
![]() Kjøpte ved en anledning kun flybillett med MYT (A330) for å besøke bekjente i sydligere strøk, og fikk plass ved bulkhead. Der var det i hvert fall null problem å strekke leggene helt ut, med mine 1,90. La merke til at det var oppheng for stellebord etc. på veggen foran, noe som vel tyder på at dette er en yndet sitteplass for familier med smårollinger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OY-VKG i trøbbel over Arlanda i kveld. | rampen | Flyforum | 12 | 18-08-2010 16:11 |
Antall seter i OY-VKG, - H og -I | raider66 | Flyforum | 7 | 02-06-2010 14:13 |
VKG leier inn materiell | ENGM RAMP | Flyforum | 8 | 12-08-2007 17:34 |
Bilde Av OY-VKG | Airbus 330 | Flyforum | 3 | 08-05-2007 23:44 |
Beste spotte plass | norfly | Flyforum | 16 | 06-09-2006 23:10 |