![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er fremdeles en stund til, men gruer meg forferdelig..
Hadde 4 timer (ble for 5.. takk til crewet.. hehe) da jeg kom til Norge igjen, men det var ille nok det, da jeg var usikker på tiden det ville ta inn til sentrum osv, og ikke turte å ta sjansen på en svipp tur inn dit, dessuten har jeg ingen anelse om det i det hele tatt er noen vits å ta seg den turen? Tenkte jeg skulle høre med dere litt mer reisevante, som har litt mer erfaring enn meg. Å jo, forresten, er det kanskje noen spotter-deck der? Fant ikke noen da jeg var der, men må ærlig innrømme at jeg var rimelig slapp den turen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Du kan jo besøke bokhandelen i ankomsthallen. De har mye flylitteratur. Har tilbrakt mye tid der!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei
Hvis det er lyst kan du dra til spotter terassen bak Mc Donald's i T2. Hilsen Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Anbefaler definitivt er tur inn til byen. Ta toget inn til Hauptbahnhof. Rutetider finner du enklest på denne siden:
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/d Den finnes også i engelsk utgave, og er for øvrig et utmerket redskap for å finne togtider, ikke bare i Tyskland, men også mesteparten av Europa, inkludert Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Jeg vil anbefale en sightsing på flyplassen til €5 for vel 1 times rundtur. Se http://www.airportcity-frankfurt.com...idual_tour.htm
![]() |
![]() |
#7 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Om du ender opp med 6 timer, ville jeg ta toget til Mainz som er en mindre, men hyggeligere by enn Frankfurt. Toget tar ca 30 minutter til Mainz, og enten gaa ned til Rhinen eller ta trikken. Hyggelige gaagater med smaa kafeer.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tips til safari og ting å gjøre rundt Nairobi | KristianSk | Reiseforum | 10 | 26-05-2014 22:57 |
Ting å gjøre rundt omkring Malaga? | Someone | Reiseforum | 9 | 10-01-2012 01:54 |
Ting å gjøre/huske i blant annet London og Delhi | NordicMaster | Reiseforum | 5 | 18-10-2011 12:08 |
Tips til ting å gjøre i London | sirpjalle | Reiseforum | 6 | 01-05-2008 21:19 |