![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da er man paa plass i godstolen etter aa ha lagt lillegutten ... bursdagsinvitasjoner er skrevet og hoeytidelig lagt i postkassen av gutten selv (her brukes postkassen ogsaa til utgaaende post) og naa har Far tilfeldigvis Woodbridge Zinfandel i glasset som gloeder i lyset fra peisen .. mmm .. tankene gaar til tidligere aars utskeiende gloeggfester .... hehe ...
Det blaaaaaaaserr godt over Bainbridge Island, men her inne er det lunt og fint. ... god natt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen MOW!!! Du slo meg i dag... Woodbridge er klar for middagsgjestene i kveld...god vin! Ha en bedre avslutning på dagen til deg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Alta.
Her blir det en stille og rolig dag hjemme med ungene. Kona er fremdeles sørpå og jeg gidder ikke å begynne å drasse ungene rundt på handling. Timene mens de sover skal nok tilbringes foran TV'en. Det er vel noe slikt som 8 timer med sport i dag.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God Loerdags kveld fra Scanair avdeling veldig langt borte...
Her har det vaert under 30 grader og overskyet i dag. Har allerede hatt en lang helg, og skal ikke jobbe foer mandag klokken 1800 igjen. Skal jobbe to dager til med kylling(for ikke aa oedelegge julefreden gaar jeg ikke i detalj...), saa baerer det videre i dette vidstrakte land. Kvelden skal tilbringes paa tradisjonelt fuktig vis... CK: Kanskje det blir jetstar sobkort paa deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Da ble det også tid til trening... Nå er det frokost - som smaker ebste etter en times tid med blod, svette og tårer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Good Morning, Her i London er det ikke saa bra vaer, men vi skal da lufte rotoren i et par timer i dag foer vaeret blir skikkelig rufsete. Skal desverre jobbe i morgen ogsaa, men saa har jeg ogsaa fri fra 17. Desember til 5. Januar...
Ser ut til at det blir Noregs tur i aar ogsaa!! Ha en bedre helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nå er det riktignok ikke morgen lengere, men her er det 1 1/2 time igjen til årets julebord. Været: dritt! Stemningen: topp! Skjorta er strøket (selvgjort, om jeg må få si det...) og en iskald Dahls nytes før taxi'n [les: fader'n] kommer og henter oss
![]() Fortsatt god helg til alle! ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og her havnet den pestomarinerte ytrefileten i panna igjen for litt mer steking etter å ha spist halvparten, og funnet ut at det var litt for rødt etter vår smak... Tror jeg må øve meg litt mer på kjøttsteking...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Godere onsdag! | LN-MOW | Flyforum | 27 | 29-09-2010 19:49 |
Godere søndag | EB | Flyforum | 18 | 20-07-2008 16:03 |
Godere soendag | LN-MOW | Flyforum | 9 | 18-02-2007 12:42 |