![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da er det sengetid i ATL .. en crappy dag er over og jeg haaper onsdagen blir bedre. Fikk nettopp en telefon om at en stoerre reorganisering vil bli annonsert, saa jeg haaper at jeg vil komme helskinnet igjennom den. Fire layoffs holder.
Paa den annen side kan den bety spennende muligheter i en retning jeg gjerne tar ... Det er fortsatt 16 grader ute, kun behov for t-skjorte under aftenens hundelufting .. behagelig .. men til helgen meldes det muligheter for sne ... Hold ut, forumister!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn!
Nok en travel dag her, her er det full trøkk med alle som vil ha alt gjort før julen. I dag er det halv dag i byen før det blir en avlegger ned på bondelandet og noen ærend, og så hjem igjen til byen for en kveldsøkt før man krasjer i køyen, og i morgen blir det Oslo-tur med en stabel disker og så hjem. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Håper også onsdagen blir bedre enn tirsdagen... I går lå jeg rett ut hele dagen - nå føler jeg meg bedre og teller på knappene om jeg skal gå på alle arrangementene mine i dag. I såfall blir det frokost på Grand, lunsj på Theatercafeen og middag med Scanair.no på Enoteca...
Lykke til MOW!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget. Ingen god morgen. Canal Digital har prestert å ikke levere TV-signaler fra i går ettermiddag. Dermed er jeg og min avdeling betydelig satt tilbake mht å kunne utføre jobben vår. Jeg lyser herved Canal Digital i bann etc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Tromsø
Her har snøen falt i natt, minus 1 grad og fint vintervær. Avduking av Tiguan m/kaffe og kaker i dag på huset. Blir en fin dag ![]() Ha en fin dag alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Da er det tilbake på jobb etter å ha "skulket" på 2 timers varsel
![]() Håper dette kan bli en rolig dag (men jeg har mine tvil), kamera er tømt etter turen til Galemoen i går, og noe av dagen skal vel gå til redigering og sletting av dårlige bilder av 380'n. Ha en fin dag folkens! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen alle sammen. Ja, det var litt av et styr med den 380´en i går, men stas var det.
Idag blir det budsjettarbeid og så avsluttes dagen med en tur ut på byen for en bedre middag med en meget hyggelig dame (jobbsammenheng heter det) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen, god morgen! Ja det er på Gardermoen man skulle vært disse dagene. Kunne godt tenkt meg å se A380 på nært hold. Heldigvis er det mange med-forumister som tar fine bilder, så vi får hygge oss med dem istedet. I tillegg til å se på flotte bilder av Moby Dick (eller Flode som superjumboen også kalles her på forumet), går dagen med til å ferdigstille en del av årets prosjektaktiviteter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Maura..
Etter å først ha forberedd meg på tidenes jobbøkt fra helvete, ble det nesten den tidligste kvelden siden sommeren.. Bilen som normalt kommer fra ARN, kom istedet fra CPH, og istedenfor klokken 18-19, var siste bergnede ETA klokken 05:00 da jeg dro fra jobb.. Dermed ble det bestemt at jeg skulle få slippe å sitte på jobben hele natten og vente, og noen andre skulle komme tidlig i dag og tømme den..Sånn går det når flyene ikke virker... I tillegg klarte jeg å sovne tidlig i går, slik at jeg plutselig våknet av meg selv klokken halv åtte i dag, så nå ligger jeg fortsatt i senga og koser meg med laptop (flott investering, den laptopen..) og forum.. Får vel snart komme seg opp, lufte bikkja litt, og komme seg på jobb om noen timer.. Der får ha en god onsdag, folkens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() Dere får ha det hyggelig da, dere som skal på julebordet i kveld! Håper jeg får det til en annen gang!! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]()
God morgen til alle dere.
Jeg ligger hjemme på sofaen med lungebetennelse og laptop. Har akkurat registrert meg her på forumet og driver og titter litt rundt her inne. Har kikke rundt på forumet ved flere anledninger, men nå har jeg altå registrert meg. En fortsatt fin dag til alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Det drar seg mot jul, og stressnivået begynner å bli litt høyt. Heldigvis er det fint vær, jeg har fri sikt til tårnet på FBU, jeg skal begynne å drikke tidlig med en kompis og det er Scanair-julebord i kveld. Brillefine greier.
Ha en fin dag, hvor dere enn er i verden. Til dere som skal på julebord: Vi sees etterpå. Det blir veldig bra. Og: Velkommen, Hanschr! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Idag var planen å stå opp tidlig å få gjort litt skolearbeid før jeg setter kursen mot CPH og DY907 til Oslo.....vel en solid forsovelse gjorde at det første delvis utgår
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Pent og kaldt (-6) vær på Nærsnes i morgentimene. De siste julegavene skal kjøpes inn. Deretter blir det båten til Aker Brygge og spasertur til Enoteca. Fin dag med andre ord!
Vi sees på Enoteca! ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Jessheim.
Ja da er juleferien i gang... neste arbeidsdag blir 4. januar.. Godt å ha ferie til gode. ![]() Tenkte jeg skulle dra bort å titte på Flode i dagslys og få tatt litt flere bilder. I kveld blir det god mat og drikke på Enoteca. Det blir hyggelig å treffe noen av medlemmene her inne. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hjemom med bilen - så blir det Thetaercafeen som vorspiel til kvelden på Enoteca. SEES!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Browncoat
|
![]()
God dag god folk
Kom meg vellykket frem til OSL imorges. Har nettopp vært oppe og besøkt Flode sammen med en kollega fra TRF. Fikk ikke kommet så nært da, men fikk tatt noen bilder. Får se om jeg får lagt ut et par. Nå jobbes det frem til ca kl 16 og så er det å stresse med å gjøre seg klar til ikveld. Før jeg skal møte Speedbird på terminalen 1630 og kommet seg nedover til Oslo S. Dere får ha en fortsatt fin dag, og så snakkes vi som skal på julebord ikveld.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God onsdag!
Vel hjemme etter en flott langhelg i NYC. Turen fikk for øvrig en perfekt start: Klappsete fremme hos FBU 4EVER er ikke å forakte. Uforglemmelig! Ha et flott julebord - her blir det tidlig kveld... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra vest....stor stas utenfor kontoret mitt i dag....The Slut settes i trafikk (South Lake Union Tram) riktignok er navnet offesiellt endret til South Lake Union Streetcar....men paa folkemunne heter den The Slut...ellers en kald nydelig morgen, minusgrader og et skikkelig islag paa bilene
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
We need to ride the SLUT in january!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Onsdag? (tror jeg) fra Tokyo | Fnate | Flyforum | 14 | 05-07-2017 09:33 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 19 | 08-09-2016 00:01 |
Jeg er STOLT og GLAD | ENGM 911 | Flyforum | 17 | 22-02-2010 09:51 |
Å så glad jeg er for at jeg valgte Lufthansa! | CK | Flyforum | 13 | 23-07-2007 15:46 |
Glad jeg er ferdig med SAS!!! | Concorde | Flyforum | 9 | 06-06-2006 12:53 |