![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mange på dette forumet som er ofte ute og reiser. Og det skrives mye positivt og negativt om de forskjellige flyselskapene. Men det jeg lurte på er hva dere syns om de forskjellige handlingselskapene som er ansiktene til mange flyselskap på de forskjellige lufthavner.
Nå er ikke jeg den som reiser til mange forksjellige plasser, men reiser mye med Norwegian mellom SVG og OSL. Og da er det jo Norport og Røros jeg er borti. Og jeg vil benytte anledningen til å rose Norport på Sola. De er alltid på plass på gate når flyet kommer, lite delay, bagasje kommer fort på båndet, rask innsjekk med lite kø og hyggelige mennesker. Desverre ikke like mye positivt og si om Røros eller før Northport. De er sjelden på plass på gate når flyet kommer, boarding går utrolig tregt og bagasje er tregt på båndet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
De siste punktene du skriver om Røros vil jeg påstå er blitt mye bedre, men ting gjenstår fremdeles og mer bemanning er på vei. Håper du synes vi gjør en bedre jobb neste gang du er på OSL
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Synes selskapene i Norge er utrolig like...som passasjer med Widerøe, SAS og/eller Norwegian har jeg ikke noe å sette finger`n på... Det er i allefall ikk epå bakken (med unntak av SAS sitt biometri system) at konkurrentene skiller seg ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
WF på OSL er min favoritt
Kort kø ved innsjekking (Hm hvordan blir nå det med KL/AF) Hurtig utlevering av BAG. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
På de flyplassene jeg har reist på , er det UTEN TVIL
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
www.lch78.net
|
![]()
og jeg er meget godt fornøyd med servicen jeg får hos Vadsø Flyekspedisjon
![]()
![]() |
#7 |
Aviation Junkie
|
![]()
På OSL tror jeg jeg vil velge WF. Nå har jeg ikke hatt anledning til å teste Røros ennå her, så det er fortsatt håp for dem. SA er stort sett veldig bra, men taper på at de er dårlige til å få på tagene med f.eks. "priority" og "short connection". Det har bl.a ført til at min bagasje har stått igjen på AMS mens jeg var helt andre steder. Når det gjelder SGS, så er det mulig jeg har vært uheldig, men synes de ofte virker sure og gretne. Er også litt lei av at de er trege med å åpne check-in. Senest på min siste tur (med CSA) kom de tuslende ca 1 time før avgang. Northport taper selvfølgelig på at 1 times venting på bagasjen har vært mer regelen enn unntaket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg synes det er forholdsvis likt det jeg opplever av de forskjellige handlingsselskapene. Hvor service-minded personen i check-in er kommer helt an på personen og ikke selskapet. Hvordan boarding foregår er ganske likt og bagasjehåndtering har jeg opplevd det meste hos alle selskaper
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen som har erfaring med MyTrip? | Osl708 | Reiseforum | 0 | 04-03-2016 12:12 |
Noen som har erfaring med Cathay Pacific? | grindstein | Reiseforum | 12 | 19-01-2014 22:00 |
Noen som har erfaring med wideroe.no? | LN-RKF | Reiseforum | 10 | 17-09-2011 16:58 |
Eastern Airways har valgt handlingselskap.... | LN-RRA | Flyforum | 1 | 02-08-2007 13:54 |
Noen som har erfaring med Sri Lankan Airlines? | tosfreight | Flyforum | 3 | 20-03-2005 02:38 |