![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...endelig tilbake i Argentina igjen etter en svipptur til Peru, vi begge stter stor pris paa aa vaere tilbake i Buenos Aires igjen.....GOL var bedre enn hva jeg forventet ut i fra pris/tidligere trip rapporter....Onsdagen startet med avgang 01:30 som ble forsinket til rundt 02:00....det ble en laaaaang tur paa 24B (den lille italienerinnen "noet" 24A)...vel tilbake i Buenos Aires ble vi moett med 35 grader og straalende sol....naa skal det endelig soves i seng igjen....
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen... Hovedstaden er mørk og sneen lar vente på seg. I ettermiddag braker det løs med nok et julebord hos Gino Valente
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God torsdag morgen! =)
Er på plass på Hilton (Line-kontoret på B8), og er i gang med dagens første kaffe. Ingen fly som har kallt opp på radioen, og ingen hangovers ute fra i går. Regnvær og slaps lover for masse elektroner på avveie i løpet av dagen.. Ha en bedre dag folkens! =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn!
Da er det å pakke noen saker og pelle seg til Flesland. Så er det en ny flyplass på listen, ABZ. ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Good morning, people!
Tidlig opp idag, kun for å finne ut at CO38 fortsatt har drøye 5t igjen før den lander på OSL. Betyr i realiteten at den lander en time etter at den skulle dratt, men samma det.. har enda ikke flydd med CO fra OSL på rute ![]() Det plasker ned ute, grått og kaldt - og om en times tid settes snuta for GM og Elite Access drop'en ![]() Next report, 210W 55th Street!
[SCHENGEN YTTERGRENSE] Last edited by Thomas; 29-11-2007 at 07:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
Morn fra Tromsø
Tilbake på jobb etter noen dagers sykefravær, ligger vel i årstiden *snufs*.... Lite å melde bortsett fra klarvær og kjølig vind, temp. på -0,5.... Ha en bra torsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Lilletorget. Om en ni timers tid sitter jeg i sete 04F på veg til TXL
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København hvor det regner. Dagens skal tilbringes i lesesalen samt til å lage en presentasjon om Offshore Drilling markedet. Ellers blir det å pakke kofferten for imorgen blir det å sette seg ombord i SK909 til EWR. HA en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger/Forus,
Arbeisdagen er godt igang her over. Returen fra OSL gikk heldigvis greit igår på tross av togstans i Oslo. Det ble taxi fra Lilleaker og til OSL med litt tilløp til trafikkkaos i Oslotunnelen. Det er en fin morgen her over og er ikke helt sikker på hvordan været utvikler seg utover dagen. I kveld er det trening på programmet igjen. Imorgen går turen til ABZ for dagen til møte der over på andre siden av vannet. Ha en god dag alle forumister. Påsken nærmer seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra KALDE Bodø! Her går flyene stort sett på rute og alle smiler.
Klarvær og 5 blå på stokken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hadde du valgt 925 til IAD, så hadde du fått sitte på jumpseat ved avgang og landing. Men nå har du valgt 909...
Gårsdagen gikk greiere enn antatt, togkaos til tross. Det ble en suveren aften på Baltazar igjen, med feiring av en 75-årsdag, en 70-årsdag, min 53-årsdag, samt Baltazars 10-årsdag. Det var Piemontesiske spesialiteter på menyen, med matchende vinmeny. Hvit trøffel i lange baner. Sjefskokk og eier, Dag Tjærsland, kom og hilste på oss og slo av en prat i ny og ne. Man er da stamgjest! ![]() Idag må jeg inn til byen for å hente Alfa'en på Aker Brygge. Greit nok, man skal jo handle en og annen julepresang, så hvorfor ikke idag? Ha en fin dag!
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Jeg får nøye meg med 5H imorgen, som heller ikke er det dårligste sete ombord....selv om ingenting er som jumpseat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvordan er evt. mulighetene for det, om du skal fly 937 og 938 til og fra Seattle i julebordshelga?
Ellers en kjedelig morgen fra Maura, hvertfall sånn rent værmessig. Har akkurat luftet bikkja, og nå går turen ned til OSL for litt tjening av penger, samt godkjenning av feriedager ifm. nevnte tur over.. Ha en fin dag, folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpgharetta - her er det hele 6 grader, saa jeg slipper aa skrape is idag ..
Blir en travel dag, tett-i-tett med moeter. Mao. lite haap om aa faa gjort noe saerlig produktivt .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ute på tur
|
![]()
Da var man i Aberdeen. Kan jeg få påpeke at en F50 er forbannet trang og med en av samme size som meg i vindussetet så er det på grensen til bifilt?
-A Last edited by Utflyttet; 29-11-2007 at 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Selv store, lille Wenche Foss klaget jevnlig over Fokker 50 .....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Browncoat
|
![]()
God ettermiddag fra OSL
Nå har jeg fått kommet meg tilbake etter "ferien" min. Bilen ble funnet etter kort tids leting under 5cm snø med knall hard skorpe. Gått til innkjøp av isskrape, børste og låsolje, pakke hos statoil. Nå skal kvelden forhåpentligvis nytes uten for mye å gjøre. Ha en fortsatt fin torsdag
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag, noe som er sen kveld i Thailand. Her er det oppbruddstemning etter 4,5 uker i varmen. Koffertene begynner å fylles med alskens klær, bøker, julegaver og annet rart som en gjeng på 5 har samlet/shoppet på seg på disse ukene. I morgen går ferdentilbake med dagflight med SAS til ARN og deretter videre til OSL og BOO, slik at kjenner allerede på meg at det blir en lang dag i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger. Endelig tilbake fra 3 dager i Tigerstaden. Er det forresten noen som vet hvorfor det kalles tigerstaden (fikk ikke en ordentlig forklaring)
Ble dessverre ingen spotting i Oslo, men det får vi ta en annen gang..... Skal bli godt å komme tilbake i vanlig jobb igjen! ![]() Ha en fin kveld folkens ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen fra Røros | EB | Flyforum | 16 | 21-03-2019 16:42 |
God torsdag morgen fra Losby | EB | Flyforum | 13 | 14-02-2019 16:24 |
God torsdag morgen fra flytoget | EB | Flyforum | 11 | 30-08-2018 15:36 |
God torsdag morgen fra Osaka! | Concorde98 | Flyforum | 18 | 04-01-2018 18:29 |
God torsdag morgen fra 19F | Utflyttet | Flyforum | 12 | 17-07-2014 15:51 |