![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Dagen skal tilbringes på OSL med nødtrening. Men det er full togstans på Oslo S etter en brann i natt, så da blir det bil til OSL istedenfor. Ergerlig!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God bilmorgen...for toget går ikke!!! NSB oppfordrer deg til å kjøre bil (stå i kø) eller bli hjemme i dag...men for oss som bor i nærheten av jobben og ikke langs noen toglinjer skal vel det meste gå som vanlig...
Gjør det beste ut av dagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
God morgen! Heldigvis ingen tog-signal som har brent ned på veien fra mitt soverom til mitt hjemmekontor, en strekning med stopp på badet, og på kjøkkenet.
Dagen i dag er nok en gang full av masse småting, og en 3-4 møter, så ingen skal kjede seg her, og med litt flaks er jeg i seng før ti også. I morgen er det en tur til ABZ med WF på planen, så da blir det en ny flyplass på listen. ![]() Ha en finfin dag! -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
g'onsdag! Heldigvis kjørte jeg GO-bilen i går, så det ble en time i køen på E18, mens jeg kjørte forbi stappfulle bussholdeplasser, der bussene bare kjørte forbi fordi de også var stappfulle. Moro!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra OSL.
Som Maura-boer er jeg ikke avhengig av tog, og bilen startet i dag også (puh..). ![]() Mye å gjøre på B8 i dag, dagen begynte dårlig, men håper det tar seg opp etterhvert. ![]() Ha en hyggelig dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Surt og kaldt idag også og lesesalen kaller. Satser på at Metroen går idag også, da Metroens elekstriske system ikke stammer fra krigensdager.....
Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Good morning!
Dette snøkaoset som var ventet inn over Østlandet har man ennå ikke sett noe til, selvom det ble kaos alikevel mht togene. Det ser dog ut til at snøen skal ankomme om ett par timer, og jeg har før det tenkt å besøke frisøren. Igår ble det handlet DVD'er, slik at flyturen forhåpentligvis går litt kjappere (AET CO39 igår var 8:52min!!), ellers står den siste pakkingen for tur før det blir innsjekk på nettet også. Noen skruer som har vært veldig tidlig ute med å rappe 16A,B,C, så pr. nå er 15AB reservert, men satser muligens på at noen flinke kollegaer klarer å skvise oss inn på 16EF ![]() Have a good one!
![]() |
#9 |
TurbopropFlyer
|
![]()
God morgen,
Kan melde om at togene inn til Bergen sentrum er i rute ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag!
Her går jeg bare å gleder meg til morgendagens tur til Tyskland. Skal bli deilig med en langhelg uten kjerring og unger!! Vi skal på Jägermeistersmaking. Dvs vi skal nok smake på 6-7 flasker! hehe! Ellers ser jeg at på de flightene vi skal ha er det kun ledig på Y og C. Det betyr kanskje oppgradering det da hvis vi er heldige! Det er jo lov å håpe!! Have a nice one! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
www.lch78.net
|
![]()
God morgen fra Nord også. Her oppe er man så heldig at man kun er plaga med tog to dager i mai
![]() ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Høres ut som en fornuftig bergenser
![]() Regner med at jeg kjører i Speedbirds hjulspor ned til OSL ganske snart.. En kollega har vært syk hittill denne uka, og en annen begynner ferie i dag.. Om han første fortsatt er syk, kan dette bli en artig dag.. Dere får ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag til alle forumister. Jeg kan melde om at det er ingen forverring av togtrafikken her på Nordmøre. Her er det like få tog som det alltid har vært.
![]() Etter noen hektiske møtedager, blir det kontorarbeid på meg i dag. Det blir kjekt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, som melder -2 paa morrakvisten .. brr ... faar kanskje ta paa meg jakke idag.
Har lagt 'moete paa skolen til guttungen' i moetekalenderen min klokken 1430 - saa rundt den tiden sitter jeg paa The Loafing Leprechaun i Alpharetta med en smaaoel klar til aa se RBK-Chelsea! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen Godtfolk!
Vel, her sitter man heldgvis innomhus og i stua, med kaffekoppen i hånden og ser på et grått kjedelig vær og at det sludder ute og med temp på rundt 0 grader.... Har fri idag og odag skal det faktisk ikke gjøres noen verdens ting, bare kos og avslapning og kanskje litt klesvask ![]() Ha en fin dag folkens!
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God eftermiddag från Sigtuna,
Sol i sikte idag och en hel del städning av lägenheten står på tapeten. Ha en fantastisk dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
ENGM RAMP: Du får en tohundrelapp av meg om du setter opp CO på fjernpark i morgen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag, er det vel mer riktig å si nå. For oss ble togkaos til nett-kaos, vi har nemlig banetele som leverandør av kommunikasjonslinjer, men nå er vi oppe igjen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdagsmorgen! | FBU 4EVER | Flyforum | 13 | 23-02-2011 20:26 |
God onsdagsmorgen | Hickok | Flyforum | 23 | 04-11-2010 01:48 |
God onsdagsmorgen | Someone | Flyforum | 22 | 28-10-2010 01:37 |