![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Sjekk e-posten din før du reiser med Ryanair. Hørte et tilfelle sist helg om et reisefølge som kom fra Glasgow på lørdag og skulle hjem på mandag fra Torp. De møtte opp i god tid, men flyet hadde gått ?! Ryanair hadde forandret rutetiden, gitt beskjed pr. e-post til de som hadde booket. Resultatet var at det stod 50 pax igjen med tapt billett. Så mottoet må være: Det siste du gjør før du reiser med Ryanair, sjekk e-posten din.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
For alle selskap i verden er det greit å sjekke med deres hjemmeside før avgang.
![]() Ofte også med andre selskap. Har 6 LH Europaturer de neste 10 mnd, de har alle blitt endret minst en gang. Forrige uke ble samme flight endret to ganger på 24 timer. Men til LH's ære, bare småtterier, 5-15 min her og der , spes. via FRA. Min SK til DXB har blitt endret foreløpig to ganger, men god info ... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Opplevde lille juleaften i 2001 å stå på Carles de Gaule(?) og flyet jeg skulle på var kansellert for 6 mnd siden.. Kom fra USA og skulle hjem etter et år der borte, heldigvis var det ledig til Køben og derfra til Oslo.
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ingen slår Norwegian i endringer...men vi er enn så lenge oppdatert på siste endringsmail.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
På torsdag/fredag tok jeg over 200 schedule changes. Kun i spesielle tilfeller ringer vi opp, resten får mail. Noe annet er bare ikke realistisk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
I fjor fikk jeg mail om endring fra DY ca. en måned i forveien. I tillegg ble jeg oppringt dagen før avreise der de minnet om endringen. Bra service!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bare for diskusjonens skyld, Ryanair i USA | Robin882 | Småprat | 14 | 26-07-2011 13:43 |
Ny kalender - ikke bare Ryanair | CK | Flyforum | 3 | 02-02-2009 18:21 |
Jubel på Torp | imm | Flyforum | 3 | 09-11-2007 06:09 |
Ikke bare Ryanair | TG923 | Flyforum | 31 | 21-06-2005 16:12 |
Ikke bare Ryanair..... | DY | Flyforum | 4 | 10-02-2005 23:04 |