![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Side vi har god en del nye funksjoner og ting som er løst litt anderledes enn før, så tenkte jeg å dra en tråd hver dag og dra frem noe som vil gjøre livet lettere til folk. Og dagens feature var noe jeg fant i morges, som er tøft.
![]() Til høyre, under alle postene i en tråd er det noen knapper som du kan klikke på. Det er en av de som heter "Quote", og denne vil som før lage et nytt innlegg og sitere posten du klikket denne knappen på. Det som er utrolig mye tøffere er "Quote+". Dette er ikke en knapp, men en måte å markere flere poster på. Om du markerer flere poster på rad, og så klikker "Post Reply", så vil du se at du automagisk får sitert flere poster, alt på en gang! Dette fungerer også på tvers av tråder. ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Jeg antar at man da må klikke "Post reply" på venstre side og ikke REPLY i en enkeltpost for å få med seg alle QUOTES?
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
"Quote+" på hver post du vil sitere, så "Post Reply" til venstre.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Fant også ut at man kan gi tråder karakterer. 1-5 stjerner
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kule hode ???? | Lennart | Bilder & foto | 0 | 03-05-2008 17:12 |
Dagens små endringer i forumet | Utflyttet | Flyforum | 3 | 09-11-2007 00:27 |
Dagens kule features - Embedding av video | Utflyttet | Flyforum | 2 | 05-11-2007 18:08 |
Kule bag-tags | Dag Viking | Flyforum | 27 | 08-03-2007 19:38 |