![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Kanskje dere begynner å bli lei av kjedelige 737'er på Sola. Men her er det ikke bare 737 så kanskje dere gidder og slenge inn en comment.
![]() ![]() Syns Welcome Air sine farger er kule. ![]() Måtte sensurere noe her for å ikke havne på kant med en viss myndighet. ![]() Vildanden. ![]() KLM opererer med Fokker 70 på en av de 4 daglige turene. ![]() En av Norwegian sine fargerike 737'er. Ikke en gang KKS slår denne. ![]() Dagens hybrid som Lennart kallte den. Viss noen lurer så var det Iberworld som opererte flyet. ![]() ![]() Vet ikke hvor mange bilder jeg har av LN-WFS nå. ![]() ![]() Denne gang en 737-400 fra KLM. ![]() ![]() ![]() Mitt favoritt lys å ta bilder i. ![]() ![]() ![]() ![]() Og til slutt 2 bonusbilder tatt i dag morges. ![]() ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder dette, Vede. Stå på.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvorfor har ikke flere kommerntert disse nydelige bildene?
Andre tråder med bilder får mange kommentarer mens denne kun har til nå fått to. Stå på Vede. Du fortjener flere kommentarer enn dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Elsker fargene til KLM. Fin lyssetting på bildene, og de var skarpe og fine også
![]() Råbra bilder, Vede ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mye bra... Liker designen på WL`ene til Norwegian...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Jeg liker også designen på DY sine winglets. Ganske kult når det står Norwegian.no på innsiden.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kald dag på Sola i går | eb737 | Bilder & foto | 11 | 28-09-2011 13:59 |
Sola i dag, sett fra LN-FTD | staale | Bilder & foto | 2 | 12-06-2011 16:19 |
Litt snadder fra Sola i dag | gilera | Bilder & foto | 6 | 20-08-2010 23:17 |
Masse Sola-bilder fra i dag! :D | svgspotter | Bilder & foto | 20 | 12-04-2010 15:22 |
Litt mer fra Sola i dag 17.04. | atck | Bilder & foto | 10 | 18-04-2008 15:45 |