![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Oppdaget at LN-KKF nå er uten Nansen på halen da den kom taxende forbi de møkkete vinduene på FCO (Roma Leonardo da Vinci) i går. Kikket på airpics.com og det ser ut til at den har vært artwork-løs siden i sommer. Ikke rart det blir mange white-tails, når DY tilogmed fjerner bildene av de "Real Norwegians" som de har bilder på...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Der kan vel være flere grunde til at disse "rigtige nordmænd" forsvinder:
- Familierne vil ikke associeres med selskabet længere ![]() - Folien var af dårlig kvalitet:exclamati - Selskabet har indset at ideen var dårlig, i kølvandet af at man ikke længere kun er "norsk" ![]() - Der er ikke nok "rigtige" nordmænd til at man kan fortsætte denne gimmick nu når flåden vokser, og man derfor finder på en nye bemaling - (på de fly der ikke flyver rundt med reklamer og/eller gyselige ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
ok, jeg bare lurte.
Men, kan det ta så lagt tid å sette på folien? logo-jetene fikk vel satt hele folien på på én natt? Jeg har hørt det argumentet før, og jeg tror ikke helt på det |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
her er det snakk om små folie-forandringer som har tatt enda lenger tid
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Eller andre de andre fra den gamle BU flåten, som fortsatt flyr rundt med Braathens på siden? De kunne kanskje i det minste klistre på ny folie med selskapetsnavnet anno 2007 ? ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Min første spottings siden siden Okt. 2012 | sirpjalle | Bilder & foto | 2 | 28-06-2013 09:06 |
WF: En sommer uten regn v.2012 | Polaris | Småprat | 0 | 15-06-2012 12:06 |
Konkurranse med Widerøe: En sommer uten regn | Henshaw | Småprat | 21 | 10-07-2011 08:27 |
SAS-aksjen har stupt 60 prosent siden i sommer | tiemand | Flyforum | 2 | 09-01-2008 10:16 |
Ln-kkf | hurvert | Bilder & foto | 8 | 06-01-2008 05:05 |