![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Tja, for muligens første gang i mitt liv er jeg enig med Ryanair hvis det stemmer det som stod i artikkelen. Og det var vel ikke først og fremst den skrikende ungen som ble nektet adgang....men heller den rabiate moren som ifølge artikkelen prøvde å løpe forbi sperringene to ganger
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Artikkelen forteller egentlig ikke noe om hva som faktisk skjedde. Hvorfor løpte moren forbi sikkerhetskontrollen og hvordan er det i det hele tatt mulig? Var det bare barnet som var sur for at flaska ble tatt?
Hilsen, Laurenz |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg tipper saken er litt mer kompleks enn det som kommer frem av denne artiklen.
Barn som gråter er slettes ikke uvanlig ombord i fly, uten at de kastes av av den grunn. Her er det nok noen ting som ikke kommer frem i artiklen. Tror ikke dere det også? Ellers stusser jeg litt over at denne artiklen blir skrevet nå, når hendelsen var i desember i fjor...
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Og det hjelper ikke akkurat at ikke Dagbladet klarer å oversette fra svensk engang!!!
"-Vår säkerhetspersonal diskuterade med polisen och kontaktade kaptenen efter att kvinnans son sprungit in bakom säkerhetskontrollen två gånger. Kaptenen beslutade då att barnet inte skulle få åka med, säger Anders Krantz, vd på Nova protection." Da ser det ut som om de ble nektet fordi sønnen hadde gått forbi sikkerhetskontrollen uten sjekk. Hilsen, Laurenz |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Latterlig artikkel spør du meg. Men apropos skrikerunger og Ryanair. Hadde nettopp en en slik som medpassasjer med FR fra Liverpool til Torp i sommer. Og det var altså helt grusomt. Jeg snakker om helt ekstremt gjennomtrengende og skjærende skriking hele tiden. Det var altså veldig slitsomt. Men jeg tror ikke et øyeblikk på at det var akkurat slik episoden skjedde. Til det har jeg for liten tillit til Dagbladets journalist.
![]()
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Hilsen, Laurenz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
OT: Og nå skriver samme avis at det pågår en redningsaksjon utenfor Ormen Lange-feltet?! Det riktige må i så fall være Ormen Lange-anlegget - feltet ligger noen mil ute i Nordsjøen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#10 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
"Kvinnen hadde løpt forbi sikkerhetskontrollen"
Hvordan i alle dager klarte hun det...? Enig med imm, her mangler det noen opplysninger.
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Hilsen, Laurenz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En relativt dårlig Ryanair-opplevelse | Discus | Småprat | 27 | 02-03-2014 11:32 |
SAS og Ryanair i forhold til setevalg med mer (splittet) | robertaas | Småprat | 17 | 02-05-2012 23:01 |
Piloter i Iberia frykter dårlig lønn og arbeidsforhold i Iberia Express, a la Ryanair | Trdfly | Småprat | 12 | 19-04-2012 18:44 |
Litt mer Ryanair hat - 12-år gammel jente ble kastet av flyet | Robin882 | Flyforum | 13 | 01-09-2010 20:49 |
Ryanair skal satse mer på Haugesund? | litt-amatør | Flyforum | 2 | 04-02-2008 16:44 |