![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Planlegger en helgetur til Kongsvinger om 14 dager. 10-12 desember. Problemet er at jeg må hjem på søndagskvelden. Så er spørsmålet. Hvor stor er risikoen for at våre venner i røyken finner det utrygt å være flygeledere og jeg blir stående på OSL.
Nattog hjemover på natt til mandag er vurdert, men jeg vil helst sove lenge da jeg skal på nattevakt på mandagskvelden. Noen med Input? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Dette er like vanskelig som å svare på hva Lotto-tallene neste uke vil bli. Sats på å fly...i verste fall kan du jo bli satt på toget av flyselskapet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nå for tiden er været en støre risikofaktor en flygeledere. Men som DY er sier så er dette omtrent som Lotto. Avinor sier jo at de har folk nok, men hvem kan egentlig garantere at ingen blir syke?
Jeg tror ikke det blir så store problemer som vi hadde for en stund siden selv om det kan bli forsinkelser. Jeg hadde ikke utsatt eller avlyst turen min pga av dette. Hilsen, Laurenz |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor trygt er det egentlig å reise med EL AL til Israel? | Robin882 | Reiseforum | 15 | 03-07-2010 15:17 |
Noen bilder fra søndag kveld. | Motard | Bilder & foto | 7 | 24-03-2010 22:54 |
OSL søndag kveld | Madman | Bilder & foto | 9 | 25-08-2008 19:19 |
Søndag kveld på OSL | Madman | Bilder & foto | 3 | 02-06-2008 22:36 |
Noen få fra OSL i kveld.. | tabrenna | Bilder & foto | 7 | 20-10-2007 20:18 |