![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Uff som det høljer ned, virkelig lite trivelig. Sitter på jobb og holder på å sov... Zzzzz!
Ser ut som det værste regnet skal gå over til regnbyger utover dagen, passer meg bra for jeg har planlagt ei mil på sykkern i ettermiddag.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god søndag i regnet - i dag blir det familieselskap for Prinsessen som fyller tre i dag. Konemor skal bake en kake til og far skal lage hjemmelagde pizzaer til hele hurven. Det blir moro. Nå er det "Ugler i mosen" på BarneTV som gjelder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
at your service!
|
![]()
Ugler i mosen er det også i Ørsta, medan pappa lagar frukost til resten av familien. DAgen i dag skal tilbringast først på jobb, og sidan som 4dommar på Color Line Stadion, der Aafk tek i mot Tromsø!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra solfylt Alta.
Ikke noe regn her oppe i dag. Derimot skyfri himmel og strålende sol. Dere som klager på regnet får ta dere en tur nordover. Sitter ellers og følger med på VM i Bridge på nettet, mens ungene ser barne TV og mor sover.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad morgen... Her skal det fyres på peisen, kaffen skal kokes og jeg skal ut i postkassen for å hente avisen...ellers blir det en innedag. Godt å være inne i slikt vær... Ha en bedre søndag - forhåpentligvis blir du tørr også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Står skolearbeid på planen idag og målet er også å få til en treningsøkt. Foreløpig grått og trist ute. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen. her hvor jeg oppholder meg er det hverken regn, ugler i mosen eller behov for å fyre på peisen
![]() Har akkurat kommet opp fra stranda, hvor det kan meldes 33 grader, steikende sol og litt for lite solfaktor, slik at jeg fant det best å kaste inn håndkleet. Nå planlegges en bedre ettermiddagslunsj, og litt foreredelser til de neste dagers jobbing her i Thailand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God dag, regner i lillestrøm og, høljeregner... Er det ikke denne helgen er at NP tar over BA?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ø, det var forrige helg
![]() 19 stuere på MicroBA de første dagene står det respekt av ![]()
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamlebyen. Innedager om høsten er ikke så ille for oss stuegriser. oOg gjør spillerne og dommerne
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra majorstuen. Vil ikke se ut engang på det håpløse været. Igår ønsket vi alle en liten teknisk så vi slapp å dra hjem fra ALC. I dag er det "bare" CPH og SXF på timeplanen...
Ha en fantastisk god dag ![]()
![]() |
#13 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#14 | |||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Glad søndag morgen fra Oslo nord - må være sosial i dag med familien og håper på bedre vær, slik at vi kan gå en lang høsttur samlett.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Angående NP og BA, så vet jeg hvertfall at den andre flighten dems ble forsinket, fordi noen "plutselig" fant en container som skulle være med.. Imponerte ikke meg, hvertfall..
Ellers glimrer sola med sitt fravær, så da får vi reise til den (bada bom bom psss). Skal bli artig å teste DY igjen for første gang på 5 år.. Samtidig har nødutgang blitt sikret på SK på hjemturen i kveld.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Grått og vått også på Nærsnes. Det blir indretjeneste med et par omganger med vaskemaskin, tørketrommel og strykejern. Første omgang er allerede halvveis.
Nå er det snart lunsj. Ser ut til at det blir en omelett med et eller annet fyll. Ha en fin søndag!
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fmormiddag fra Tårnsvalen....
Atter en vakt, og attpåtil på en søndag, men etterhvert skal jeg vel hjem og slappe av i godstolen, nyte kvelden etc, før man atter en gang trør til igjen på vakt i morgen mandag.... Ha en regnfull men varm fin søndag!
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Manchester! Her er det grått (ikke helt uvanlig for denne byen), men ikke noe regn. Det kan kanskje se ut som at sola kommer til å bryte gjennom skydekket.
Det blir nok en stille og rolig dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
www.lch78.net
|
![]()
God morgen
![]() ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra en regntung Oslo | ATC-flyradar | Flyforum | 12 | 26-01-2015 15:38 |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 14 | 23-08-2010 00:39 |
God søndag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 27-07-2008 20:19 |
God søndag morgen... | EB | Flyforum | 5 | 02-04-2006 15:49 |
God søndag morgen... | EB | Flyforum | 13 | 26-03-2006 21:55 |