![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sitter nå på Gardermoen og venter på flyet hjem.
Da vi nærmet oss Gardermoen med bil, ble jeg svært overrasket over å se en Hercules komme veldig lavt over oss. Det så ut som om det hadde tatt av fra den vestre rullebanen mot sør (Er det 19R den heter?) Deretter brøt den tvert av mot øst og passerte lavt over parkeringsplassene og østre rullebane før den fortsatte i lav høyde mot nord. Jeg var egentlig overrasket over at det hadde fått tillatelse til å fly så lavt over flyplassen med all den trafikken som er der. Noen andre som har sett det samme? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
De har faktisk holdt på de siste dagene med lignende low-level tactical flyging eller hva-det-nå-heter.......
Så dem senest i går, da tok de av mot nord og satte kursen mot Nordkisa i 600 ft og fulgte terrenget oppover og kom tilbake en times tid senere.... morsomt å se på da....
![]() |
#3 |
evig optimist
|
![]()
Ja den kom tvert over hodet mitt gitt når jeg sto på grensevetten i dag og skulle levere en katt. Skjønte ikke helt hva det var først jeg før 957 knakk veeeldig lavt over meg.. sinnsykt tøft, hercules er det tøffeste
![]() ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
wuhu på vei til flyplassen og så er du overrasket over å se fly komme inn lavt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
evig optimist
|
![]()
Vs 200, veit ikke helt hvem svaret ditt var mynta på, men hvis du skal svar godt innenfor sjangeren drittslenging, så foreslår jeg at du heller holder fingra unna tastaturet. Var du i det hele tatt til stede og så overflygninga??
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() (Til forumets øverste klan: Dere jobber med mye nytt for forumet nå fremover. Vel og bra, men ta dere en liten prat alle sammen og legg opp en strategi for skikk og bruk av forumet og er dere snill da, nå begynner det å bli så mye av skittkastingen og pisspreiken til noen få her, at det iallefall irriterer undertegnede grenseløst!)
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Du er ikke alene om å bli irritert... jeg synes det er det samme hver gang vi får en ny "batch" med unge håpefulle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Ute på tur
|
![]() Quote:
Ellers er ting ordnet med vs200. -A |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Trives godt blant den yngre garde jeg men de har jo ikke tålmodighet til å "oversette" for sløve gamlinger så jeg blir bare sittende i en krok og klø meg i hodet og ikke har de tid til å høre på det jeg har å fortelle heller... ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 | ||
Ute på tur
|
![]() Quote:
Av de jeg vet som har fått smekk på fingern fra moderatorer her inne, eller fått sine pålogg sperret så er det ikke noe nevneverdig overrepesentasjon av de som er født på 90-tallet, samenlignet med noen andre tiår før. Så i den grad det er snakk om "oldiser" og "fjortisser" her så er det utelkkende en mental sak, og tror heller vi sette skillet på de som er noe mer konservativ på hvordan tonen skal føres her og de som har forvekslet dette stedet med IRC. -A |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
B727 low pass | Madman | Flyforum | 2 | 04-07-2008 15:35 |
Dagen low-pass... | LN-KOG | Flyforum | 3 | 12-02-2008 13:50 |
Svensk Hercules i low pass... | ENGM RAMP | Flyforum | 20 | 04-02-2008 02:46 |