![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]()
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]()
Det kan ha vært veldig mye, men jeg tipper at de var for raske eller ustabiliserte siden de valgte å lyve om hvorfor de gikk rundt.
Hvorfor passasjerene er redde etter en go-around skjønner jeg ikke helt, det er jo et tegn på at pilotene har valgt den sikre veien ut. Eller foretrekker de å ende som 343'n til AF i YYZ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,593
|
![]()
Noe lignende skjedde på Sola for en del år siden. En charterflight taxet feil og ble stående. Han skyldte på ATC i forklaringen til passasjerene.
Det satt en flygeleder i kabinen så det ble vel litt etterspill der også... K |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,605
|
![]() Quote:
Hilsen, Laurenz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
Join Date: May 2007
Posts: 119
|
![]()
folk blir jo redde for alt mulig, også når media kommer å spørr om det i etterkant blir det jo enda mer traumatisk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Infrequent traveller ;-)
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,384
|
![]() Quote:
For PAXen vil nok en G-A fremstå som et mindre sunnhetstegn enn for flygerne ![]()
__________________
Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,397
|
![]() Quote:
Alt 'unormalt' i en flykabin fremkaller frykt hos noen. Det er et veldig stort antall mennesker med flyskrekk, enten i stoerre eller mindre grad, og for disse er en avbrutt landing mer enn nok til aa kjoere blodpumpa opp i 140. Selv mange reisevante vil oppfatte dette som dramatisk. Og det er ikke saa rart, for du skal statistisk fly temmelig mange timer fer det skjer deg. Jeg har vaert med paa to selv saavidt jeg kan huske - en pga vaer (Pan Am jumbo, San Fransisco ca 1984) og en pga fly paa banen (Delta 767, Atlanta 2001). Som en som tidligere led kraftig av flyskrekk kan jeg relatere veldig godt til dette .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Apr 2005
Location: Mosjøen
Posts: 1,422
|
![]()
Har selv hatt gleden av å sitte på klapp med WF i vinter Nord-Norge og oppleve flere avbrutte innflyvninger!
Kan skrive under på at det alltid skjer med full kontroll der fremme i spydspissen. Føles mye verre når man sitter der bake og humper ned mot landjorda, prøver å lese i VG og aner fred og ingen fare i det motorturtallet fyker opp og flyet setter fart mot himmelen igjen ![]() Egil
__________________
:: Egil :: wias HQ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Avbrutt landing Værnes med Norwegian 5MAI15 | Hartson | Småprat | 1 | 05-05-2015 20:31 |
DY3225 13/10 - avbrutt landing? | Someone | Småprat | 1 | 13-10-2014 22:49 |
SAS fly med problemer før landing på TRD idag | fluxie | Flyforum | 21 | 09-12-2011 21:30 |
Lufthansa med historisk landing på TRD i dag... | LTH | Flyforum | 5 | 28-03-2011 18:48 |
CO avbrutt take off i LAS | Tommy777 | Flyforum | 1 | 19-03-2007 06:15 |