![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,282
|
![]()
Var vel etter den berømte "incident'en" som ble gratulert i en annen tråd at begge winglets forsvant:
http://www.airliners.net/open.file/1260000/L/ Har lest flere ganger tidligere at øvrige Airbus-modeller kan fly med maks én winglet demontert, men det er tydeligvis andre regler for A380. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,267
|
![]() Quote:
Kaptein, hva sier bøkene om dette? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]() Quote:
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 2,093
|
![]()
Fortsatt et av tidene styggeste fly. Det med eller uten wingfence... Synd egentlig
![]()
__________________
ThomAAs Flying the Norwegian way ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,388
|
![]()
Helt enig - pen er den ikke men imponerende er den!!! Og jeg gleder meg til å teste den ut...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,282
|
![]() Quote:
Er knipset en del bilder av busser med kun én winglet på, her er et knippe som kan tyde på at én winglet i minus er ok...: BA A319 Turkish A343 TAM A332 SAS A333 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Deleted user
Join Date: Sep 2004
Posts: 865
|
![]()
380'n ser jo nesten cleanere ut i designet uten synes jeg! Mens 330 er bedre med :-p
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2007
Location: Oslo
Posts: 2,540
|
![]() Quote:
Hadde heller gjort med winglets av typen som er på 747-400
__________________
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Romerike
Posts: 6,232
|
![]() Quote:
__________________
[SCHENGEN YTTERGRENSE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2007
Location: Oslo
Posts: 2,540
|
![]()
Obs.. hehe
Mente 747-400.. Ble en skriveleif der ![]()
__________________
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Aviation Junkie
Join Date: Jul 2006
Location: OSL
Posts: 469
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvilke SAS B737 er uten winglets? | sk931 | Flyforum | 9 | 11-11-2010 10:42 |
Hvordan en MoU for flykjøp ser ut | Someone | Flyforum | 9 | 08-04-2008 21:43 |
SAS og B737NG med eller uten winglets.... | LTH | Flyforum | 0 | 20-07-2006 21:04 |
Hvordan ser det ut på Ivalo? | Thomas | Flyforum | 1 | 18-12-2004 21:38 |