![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Forespør om noen gang flyselskapene har laget Pin(s) til ansatte og for salg til kundene sine ??
Kanskje noen har en pen samling også !! Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jovisst ... har selv en del liggende ... skal se om jeg faar somlet meg til aa ta bilder av noen av dem ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Traveler
|
![]() Quote:
Jan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
SAS gjorde en liten sats med pins inför OS i Lillehammer 1994. Dessutom finns ju Star Alliance-pinsen med två fenor, t ex SAS + Lufthansa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Traveler
|
![]() Quote:
Jeg kunne tenke meg å lage pins av flyselskaper som har blitt oppkjøpt, byttet navn osv. Hva finnes av (R) varemerker av Premiair, ScanAir, (Mytravel) bÿtter navn snart ?? Hva med (R) av varemerker som Colorair, Busybee osv -- noe som vet noe om dette ?? Kanskje jeg kan lage (China) 1:400 av tidligere utgåtte flysel¨skaper ! Er det noen paragrafrytter her som kan jussen om dette !! Jan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Rättigheterna till namnet Scanair ägs fortfarande av SAS, så vitt jag vet. Det fanns ett kortlivat dotterbolag till Viking Airlines som hette Scanair International Airlines för några år sedan, det namnet försvann väldigt fort. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
|
![]()
Savner denne:
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Samler ikke på pins, men den dagen jeg begynte i SAS, så kjøpte min daværende samboer en pin med Snoopy sittende på Sopwith Camel'en sin (hundehuset) med hjelm og briller. En kjær liten sak som jeg satte stor pris på. Den forsvant for 4-5 år siden, men er visst helt umulig å få tak i nå. Den ble kjøpt i terminalen på FBU. Kanskje noen andre har kjøpt maken, og som nå ligger i en skuff ett eller annet sted?
![]() |
#9 |
SVG Spotter
|
![]()
Eg har en stor samling av militære Patch og Jakkemerker. Ca. 160 Stk.
Prøver å bli kvitt an, men e ikke lett... Ø
![]() |
#10 |
Push-back operator
|
![]()
har selv en større sammling på patcher men det er fra forsvaret. ca 150 til 200 fra RNoAF og med resen av verden blir det en ca 1000 merker tilsammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eurobonus Diamond
|
![]() Quote:
SAS+Star Alliance tails eller f.eks SK+LH tails? Last edited by LN-RRA; 23-03-2008 at 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Diners pin eller sign Osl? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 30-11-2012 22:31 |
Noen som samler fly magasiner ? | SBT | Samlerhjørnet | 1 | 19-08-2011 11:57 |
Noen som samler på spyposer? | VC-10 | Samlerhjørnet | 2 | 14-06-2010 19:54 |
Noen som har bilder av A380 eller An-225 som viser størrelsen? | Bronzee | Bilder & foto | 24 | 21-01-2010 23:35 |
Dicast 1/72 noen som samler? | Planebeach | Samlerhjørnet | 1 | 12-07-2007 17:16 |