![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Tok med meg kamera på jobb i dag og det ble en del bilder i solskinnet. Så her har dere et utvalg av det jeg tok i dag. Begrenset hva jeg kan legge ut pga. regler fra Avinor.
Beklager viss dere syns det var for mye av RRB, men syns det flyet er så fint. ![]() Bare så dere ikke var i tvil hvor bildene er tatt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Uvanlige farger for Atlantic Airways. ![]() Fleksibel han karen her. ![]() ![]() ![]() Fin den SAAB 2000 ![]() ![]() ![]() West Air med hvit ATP for anledningen. ![]() Kato Air ![]() ![]() RRB med sitt siste besøk for i dag. Var vel her 4 ganger i dag trur jeg. ![]() ![]() Sigrid Undset ![]() ![]() City Stair Airlines. Er ofte og se på Sola. ![]() DAT ![]()
![]() |
#2 |
Eurobonus Diamond
|
![]()
Og selvfølgelig så var flyet der når jeg ikke var på jobb......
![]() Disse to flyene, RRA/RRB, kommer ALLTID når jeg har fri...... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fine bilder fra Sola!
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flotte bilder...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
SVG Spotter
|
![]()
Fikk med meg -RRB 2 ganger over huset... Trodde nesten at Roxman ville hengt ut vinduet for å få an på linsa, men nei...
![]()
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Åhhhh flotte bilder da mann :-)
Det må jeg si, virkelig severdige bilder du har tatt:-) Har selv tilbragt dagen med MT kurs (Mobil Terminal som vi bruker i NSB på toga) så har ikke blitt mye sol på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Takk for kommentarer folkens. Jeg digger å ta bilder av fly i dette lyset. Fly i ettermiddags/kveldsol er nydelig.
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]() btw. flotte bilder.. tror jeg må ta me kamera på skulen:-p
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En Herlig KLM kaptein på Sola i ettermiddag | Lennart | Bilder & foto | 12 | 14-08-2012 13:19 |
Sola i dag, 6. juni | eb737 | Bilder & foto | 16 | 07-06-2011 14:55 |
"En herlig dag med to jungeljetter" | Norwegian15 | Bilder & foto | 16 | 16-10-2010 21:36 |
VC-10 på Sola i dag | gilera | Bilder & foto | 13 | 02-09-2010 09:09 |
Regntung dag på Sola | PH-BXV | Bilder & foto | 11 | 01-11-2007 00:06 |