![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2006
|
![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hadde de ikke råd til privatjet, altså? Hm. Forresten hadde det ikke vært meg imot å havne på nabosetet til en prinsesse fra Qatar..
![]() Edit: Prinsesser generelt sett, også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Skulle faktisk godtatt å sitte ved siden av en prinsesse fra et mye mindre "eksotisk" land også... (Madde/Madeleine f.eks...)
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Man kan jo anta at kløften er et hakk større på Maddan enn de arabiske prinsessene... men om veien til lykke er større eller mindre, ja det vil jeg faktisk betvile...
Nei huff, admifolket, nå slutter jeg av for i kveld... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Naa er jo halve kongedoemmet i slekt med hverandre, saa dette maa ha vaert noen langt nede paa rangstigen, siden de reiste kommerielt ..... De som er hoeyere opp tar en slik en (den til venstre, altsaa...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Aftenposten: Leste om islam, ble kastet av flyet | blazius | Flyforum | 45 | 31-01-2011 18:23 |
Aggressiv mann kastet av flyet og SK vs DY servering innland | Jack | Reiseforum | 15 | 19-05-2010 14:21 |
Ti årsaker til å bli kastet av flyet | DCHalvorsen | Flyforum | 0 | 27-03-2008 08:00 |
10 måter å bli kastet av flyet på | Concorde | Flyforum | 0 | 17-03-2008 12:58 |
Tysker med sur kroppslukt kastet av flyet | Herlov | Flyforum | 8 | 18-06-2006 02:48 |