![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg er vel en tanke mer opptatt av luftskruer enn blåselamper, så på en skala fra 1 til 10, hvor havner en evt. anbefaling av Propliner Magazine...?
(Spør fordi web-siden ser relativt billig ut da..., for å si det mildt, og lurer på hvordan kvaliteten på bladet er før jeg evt. bruker kroner på det...).
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hos meg 10+++
![]()
![]() |
#4 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg ville gitt dem 11 selv om jeg ikke abonnerer lenger. Det blir for mye å holde seg oppdatert på. Jeg har en sjef som mener jeg må jobbe litt innimellom - også en arbeidsgiver da.
![]() ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
hjemmesiden er ikke bra - men bladet er TOP SHELF! Skikkelig flyporr om du liker "vindmøller"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Tror ikke jeg kan dra flere blader i hus nå..., da tror jeg ØKH kommer til å se rødt! Ikke for det, jeg har ikke vært på Narvesen på nesten to år heller, og har i så måte vært "snill gutt". Sluttet å kjøpe flyblader i løssalg da et par stykker bikket over 100,- i utsalg, mens utsalgspris i produksjonslandet var påstemplet til å være bortimot 35-40,-. At det skal være et påslag skjønner jeg også, men at blader av utenlandsk opprinnelse skal passere 100,- og mere hos Narvesen, har jeg 0 forståelse for. Abonnerer på FlyPast, det får holde......
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Propliner til salgs | LN-KOG | Samlerhjørnet | 1 | 17-08-2017 11:13 |
Og nå går det utover Propliner | LN-KOG | Samlerhjørnet | 1 | 12-09-2016 21:43 |
Slutt for Propliner | CK | Flyhistorisk forum | 5 | 30-06-2015 11:55 |
Propliner | CK | Samlerhjørnet | 6 | 15-08-2005 17:30 |
Tyvärr , ännu en propliner förlorad | RolfL | Flyforum | 7 | 06-12-2004 20:29 |