![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har var det litt intressant lesning, bla denne, selv om jeg har mine tvil til at det blir gjennomførbart.
http://web3.aftenbladet.no/debatt/ne...icle478137.ece Utsikt Noen samler på frimerker, andre på mynter. Min hobby er å se på fly og uannsett hvor jeg parkerer langs Sola flyplass er det parkering forbudt. Hvorfor skal dere være så vanskelige mot oss som ønsker å ha denne hobbyen-. hvorfor gjøre det ulovlig for oss for å sid et slik. Bjørnar Pedersen, 06.07.2007 02:09 Svar: Om det ikke er ulovlig å stå, så kan det nok være vanskelig å parkere. Vi skal se på mulighetene for bedre tilrettelegging for dere med en sunn hobby! Jeg takker for mange interessante spørsmål, og nyttige tilbakemeldinger. Noen få har jeg fått svart ut, og desto flere tar jeg med videre i arbeidet for lufthavnen. leif --------- Lite tips Har et lite tips til hvordan man kan imøtekomme køene ved innsjekk. Hva med å lage en selvbetjent sak ute langs med avstigningsholdeplassen for buss og taxi, gjerne beregnet for forretningsreisende. Da kan de reisende som ikke trenger hjelp ture rett igjennom innsjekkingsområdet og rett opp i sikkerhetskontrollen Kristian I, 11.07.2007 12:49 Svar: Dette vil komme! I tillegg vil vi utvide antallet innsjekksautomater i hallen i tiden som kommer. F.eks monterer nå Norwegian fem nye atomater, og KLM tre. 11.07.2007 12:54
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
eneste som hindrer rute til usa er norske stat...
![]() "Ellers har norske myndigheter nektet Northwest Airlines å operere interkontinentale flyvninger fra USA"
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyspotter i Stavanger Aftenblad | staale | Flyspotting | 2 | 27-07-2014 10:14 |
Nettmøte med Norwegian i Stavanger Aftenblad - slutt på doble gebyrer på connection | Mjolnir | Småprat | 1 | 17-03-2012 13:48 |
Avisutklipp fra Stavanger Aftenblad | Mats Danielsen | Flyforum | 25 | 21-08-2009 10:02 |
Stavanger Aftenblad: Trang om plassen på Sola | Twin Otter | Flyforum | 0 | 24-08-2006 16:22 |
Stavanger Aftenblad og links .... | LN-HAT | Flyforum | 0 | 09-06-2005 22:43 |