![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Dec 2006
Posts: 297
|
![]()
Noen som vet hvorfor SAS sine A-340 maskiner ikke har seteradene 18-23..?? dvs etter rad 17 så starter rad 23!!
Sikkert en logsik forklaring på dette også men..:exclamati
__________________
upcoming flights.. mange |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]()
Ikke vet jeg, men de mangler vel seteradene 9-13 også (mellom business og økonomi ekstra). Kanskje ville det vært 22 rader før økonomi starter med en ren økonomikonfigurasjon, i motsetning til det SAS har som er 8 rader business og 4 rader øk ekstra?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2007
Posts: 157
|
![]() Quote:
__________________
User no longer active due harrasment from other user. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Location: Nærsnes, Norge
Posts: 4,450
|
![]()
A340 i SAS config. har 245 seter,mens A330 har 264.For at de første og siste radene skal ha samme nummer på begge versjoner,så har man fjernet noen rader i midten på A340.Dette gjør det noe enklere å bytte om fra en type til en annen på rutene mellom CPH,ARN og EWR,IAD og ORD.
__________________
Stjernemotorer lekker ikke olje. De markerer territorium! Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo! Dagens Alfista: Hvadda fottur? ![]() "Jag är Stabækfan, hva fan är ni?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,048
|
![]() Quote:
330: Biz 1-6 Extra 14-18 Eco 20-46 340: Biz 1-8 Extra 14-17 Eco 23-46 dvs kun rad 9-12 og rad 19 "mangler", men selv det forklarer ikke hvorfor den gamle configen (lik på 333 og 343) var Biz: 1-9 Extra 14-17 Eco 21-46, dvs 10-12 og 18-20 "manglet" her |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,914
|
![]()
Har SAS bedre service på extra? Har reist med United på pluss og de hadde bedre beinplass men ellers den samme bredde og lavkvalitet mat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,048
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]()
Økonomi ekstra på SAS IC er faktisk et veldig bra produkt (basert på en enkelt observasjon, så det kan tenkes at jeg var heldig). Som Someone skriver så er det bedre seter, bedre plass, bedre mat (eller iallefall noen flere valgmuligheter - i mitt tilfelle bestod det riktignok av å kunne velge laksepastaen som jeg har hørt så mye godt (..) om). Vi fikk også utdelt en flaske appelsinjuice, eller noe slikt, før avgang. Litt småsnakcks underveis som økonomi ikke fikk, samt de kjekke varme "vaskeklutene". Alt i alt var vi meget godt fornøyd. det eneste som vel ikke var helt kjekt var at strømuttaket i stolen ikke fungerte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS airbus 340 modell. | Atle T | Samlerhjørnet | 1 | 02-03-2015 14:19 |
SAS Airbus 340 fra Flesland | bear | Småprat | 3 | 18-08-2012 16:24 |
SAS Airbus 330 og 340 | Fysikeren | Flyteknisk forum | 11 | 20-09-2010 17:49 |
Airbus 340-600 | B767 | Flyforum | 13 | 23-09-2009 12:51 |
Airbus A 340 Approved by Boeing | Gulboble | Samlerhjørnet | 1 | 16-09-2007 11:38 |