![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Litt, OT, men beskriver hvordan det er å fly, om hvordan sauementaliteten på flyvninger fungerer! Var og litt morsom lesning faktisk!
![]() her
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jahahahaha.....
Akkurat det greiene som foregår om bord i flyet akkurat idet det stanser ved gate, kommer vi vel ikke unna....., slik er det vel bare.... Noe annet, og noe jeg absolutt ikke skjønner, er det som utspiller seg rundt et bagasjebånd. Men er dette et særegent norsk fenomen da...? Har jo opplevd det både i Roma, New York, Orlando, Amsterdam bl.a., men det er kanskje bare fordi vi ankom med et fly fullt av norrbaggar??? ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Akkurat det med og komme seg tidlig ombord er lett forstålig, det er selvfølgelig for å få plass til håndbagasjen i hylla over!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Nope, det er ikke ett norsk fenomen det med bagasje bånd.
Det værste jeg har opplevd var i Edinburgh. Husker ikke om jeg ankom fra LHR eller AMS, men folk stod tettpakket rundt båndet. Jeg stod noen meter bak og når jeg så kofferten komme spurte jeg høflig 3 ganger om jeg venligst kunne få komme til for å plukke kofferten opp kofferten min, men de som stod foran båndet var tydeligvis så redd for å miste sin tilkjempete plass at de nektet å flytte seg eller gi plass. Jeg måtte rekke en buss og hadde derfor heller ikke all verdens med tid og da de som stod å sperret fortsatt skulle være vrange bestemte jeg meg for å kjøre samme stil og heldigvis har jeg lange armer og fikk akkurat tak i kofferten. Dessverre for 2 av de som nektet å flytte seg var det ikke plass til en koffert mellom dem så jeg måtte ta å røske til kofferten og den fungerte utmerket som plog. At han ene tydeligvis fikk vondt var ikke mitt problem og ga han hånlig flir før jeg gikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Synes ikke det er så veldig rart at folk vil stå litt etter en lang flytur - men det er forskjell å reise seg opp i midtgangen og på å presse seg desperat fram...Sist søndag ble jeg nærmest veltet over ende av en norsk-pakistaner som presset seg fram alle veier, først ut av setet, og så skulle han ha poser og koffert to sekunder etter at flyet hadde stoppet...
Det mest pussige er at folk stiller seg så tidlig opp når det er seating. Jeg reiser jevnlig til Ålesund fra Oslo, og jeg tør faktisk påstå at sunnmøringene faktisk er det folkeslaget som er mest opptatt av å stille seg tidligst mulig opp i køen. Neppe overraskende ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ang. fullpakket foran bagasjebånd: slike ting er bare helt håpløst! I tillegg blir det ekstra "festlig" hvis hele barnefamilien (på f.eks. to voksne og to/tre barn osv.) og ALLE skal stå foran båndet - bedre DET liksom; enn at f.eks. bare far står foran og de andre i bakgrunnen. *grrr*
![]()
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dagens quiz - litt flyrelatert. | Tertit54 | Flyforum | 0 | 20-03-2009 19:30 |
Litt Tirsdagshumor (Flyrelatert) | sirpjalle | Flyforum | 3 | 09-09-2008 12:06 |
Litt OT, men morro | sirpjalle | Flyforum | 9 | 17-03-2008 00:22 |
Litt OT, men bare litt - Lynxair | Geir | Flyforum | 2 | 31-01-2008 17:28 |
Litt ot, men | krølle | Flyforum | 0 | 31-01-2007 11:20 |