![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/06/28/504772.html
Skjønner hvis enkelte er litt lei saksing av feil i aviser gjort av journalister, men denne gangen er det forsåvidt ikke journalisten som dummer seg ut, men politikeren som uttaler seg. Venstres Trine Skei Grande "foreslår nå at politiet bør møte opp på alle flyavganger til Somalia i sommer, for å informere foreldre om at omskjæring er straffbart." Måtte bare ta denne med her inne, det er sommer! Dette er jo en fryktelig sak med denne omskjæringen, men å møte opp i forkant av alle flyavgangene til Somalia? Det går jo utrolig mange fly til Somalia fra OSL f eks.:lightbulb Somalia er vel svært vanskelig å komme seg til luftveien for tiden, og norsk-somaliere bruker vel svært mange forskjellige flyalternativer ut fra Norge. Så da kunne jo egentlig politiet stilt seg opp fast på Gardermoen for dette kan jo gjelde svært mange utenlandsavganger
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ikke lett å få med seg alt, nei. Men, det er et veldig seriøst problem, og en vederstyggelighet av de aller værste, så det er bra det er mye oppmerksomhet omkring problemet nå. Jeg tenker på min egen treåring, og lurer på hva som får folk til å gjøre dette mot sine egne barn. Helsesjekk av alle småjenter ved anskomst til OSL i sommer, og rett i buret med foreldrene om ikke alt ser ut som det skal der nede. Jeg samtykker gjerne til at min egen datter skal sjekkes for å få bukt med dette svineriet. Leste i Aftenposten i dag at man i Frankrike hadde startet med helsesjekk av jenter i "rett alder" og gått hardt til verks mot foreldrene. Fasit - slutt på omskjæring.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Helt enig med CK. Men det hjelper ikke når politikerne kommer med "løsninger" som faktisk ikke er gjennomførebare. De må komme med tiltak som virker. Ikke bare foreslå noe fordi de må.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Slike overgrep går under samme kategorien som insest og det er gankse enda mer grotesk en det. For å stoppe slike overgrep så syns jeg mann kan gå veldig langt i hva mann skal foreta, barna fortjenner det!!!
Og jeg er enig i hva Storg sier, det blir håpløst det kommer slike idiotforslag fra politikere. Slike forslag er helt opplagt overhodet ikke gjennomtenkt. Det er useriøs og avsporer debatten og vi er enda lenger fras å finne en løsning! Hilsen, Laurenz |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bare HEAVIE'S! | Elyas93 | Bilder & foto | 7 | 11-08-2012 15:34 |
Kuriositet - Bieber | Furahini | Småprat | 16 | 30-05-2012 23:53 |
Bare må ha, bare må ha! Delta B752 SkyTeam! | LN-REF | Samlerhjørnet | 31 | 15-04-2010 21:32 |
Kuriositet på flydassen... | LN-AFG | Flyforum | 9 | 01-12-2005 16:54 |