![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har invitert min 9-årige datter til London en helg senere denne måneden. For første gang skal jeg reise med BA. Det blir selskap nr 24 for meg. Gullklokke neste.
Vi fikk betaler litt over 1000 t/r pr stk, langt billigere enn noen andre kunne tilby. Hva kan vi forvente av sørvis på disse flygningene? Er det fortsatt servering hos BA? Roar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Jeg flyr ganske ofte med B A , vel og merke ,litt lenge siden sist nå, rett før sommern. Men uansprett.
De bruker Airbus A-319 og 320 stort sett. Skinnseter med ganske ok beinplass. Serveringen kommer litt an på hvilken flight du har. På morgen flighten er det full frokost /brett som vi kjenner det fra gamle dager. På de andre flightene er det stortsett sandwitch med div stesj på . Samt hva du vil drikke. Crew har altid vært veldig hygglige og proffe. Jeg har ikke hatt noe problemer med dem.. Altid sympatiske og veldig greie å ha med å gjøre. Dette er i allefall mine erfaringer.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Enig... BA er proffe og til tider veldig sjarmerende... God tur!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vi skal ta første flight lørdag morgen. Derfor fint å bli servert og slippe og tenke på å spise frokost før flyavgang.
Roar |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Overskriften er kanskje ikke så bra... BA og Jomfru (les: Virgin) er vel ingen god kombinasjon...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Selv om jeg jobber i sas, så må jeg bare bøye meg i støvet for BA. Det er det desidert beste flyselskapet i Europa, og alle andre kan lære MYE av BA, når det gjelder service!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
De har bra drikkekultur også!
![]() Har selv flydd veldig mye med BA og har hatt mine beste turer med de. Anbefales! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja BA er jeg også meget godt fornøyd med
![]() Med BA har æ flydd.. Oslo-London-Toronto og tilbake. Og Oslo-London-Edinburg og tilbake.... Ingenting og sette fingeren på noen av flightene !! Så ha en fin tur ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Jomfrutur med 7D til OSL! | Thomas | Bilder & foto | 6 | 27-03-2012 08:19 |
P-8A har hatt sin jomfrutur | seilfly | Flyforum | 13 | 07-07-2009 03:56 |
Jomfrutur til Alicante | imm | Flyforum | 15 | 04-06-2009 21:30 |
Rekordbud på superjumboens jomfrutur | sirpjalle | Flyforum | 1 | 31-08-2007 16:35 |
Utsatt jomfrutur | jb1 | Flyforum | 2 | 05-04-2005 17:41 |