![]() |
|
![]() |
#1 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
da var morravakt nr 2 denne uka godt igang.. heldigvis så er det lyst ute
![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Grått i Stavanger... Men om en liten stund henter Stavangers og Norges eneste Alfa Romeo Taxi meg for transporten til Sola - der venter en varebil som vi skal kjøre kysten rundt og hjem... Ha en bedre torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Nordens Paris
Litt bedre vær i dag , ørlite håp om blåhimmel og bra St.hans vær. Idag blir det test av Audi Q7..... Ha en flott torsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad torsdag! Litt trøtt i dag etter ankomst i heimen rett over midnatt. Flott tur til LBG i går - (noen) bilder kommer i løpet av dagen. Upgrade på returen til OSL, så det var jo hyggelig. Nesten så turen hjem ble litt kort, det skulle jo drikkes vin, spises mat (deilig kylling med pasta), drikkes calvados, drikkes te, spies sjokolade (i tom omganger)... puh! Det var en fin avslutning på en flott dag.
Noen bilder (av de 300-400) ligger nu her: http://forum.flyprat.no/read.php?TID=19943 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Lilleaker,
Siste dag på jobb idag før første del av ferien begynner. Her er det bare å gå på med krum nakke for å bli ferdig. Det blir retur til oljehovedstaden med SK4039 senere i ettermiddag. I morgen er tid for tur til EWR via CPH med SK. Ha en fin dag forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Lysaker. På plass på jobben for en ny arbeidsdag. Blir ut for ett par øl senere ikveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Bergen.
Her skinner solen og det varmt og godt. Det har sikkert noe med å gjøre at dette er siste skoledag. HURRA HURRA HURRA. Endelig sommerferie. Ha en fin dag. Alex.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra meg og..... Sitter med pc'en og skriver denne meldingen og ungene sitter og spiser frokost, ferie er herlig dere....
![]() EDIT: Fikk nettopp bekreftet at kameraet mitt, dekkes av garanti! Oh happy day! Ble en god morgen dette! ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Brüssel. Byen er en festning ettersom EU-toppmøtet begynner idag, men jeg kom meg greit på jobb.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgon från ett regnigt Ljungsbro. Sista arbetsdagen på några veckor idag. I morgon är den "riktiga" svenska nationaldagen, midsommarafton, och därefter bär det av på två veckors semester till Spanien.
Ha en bra dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon!
Regn i Stockholm och sista arbetsdagen innan "nationaldagen" som Bengt beskrev det och jag flyr landet. I morgon blir det ARN-CPH-LUX med SK/QI Ha en fin helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen, eller god formiddag
![]() I dag blir det litt avslappning frem til 2. Så er det ut og opp i lufta. Ha en fantastisk dag ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag. Svart kaffe i koppen her i huset. Samtidig pakkes min trofaste Mammut 80 liters ryggsekk klar for litt Balkan-loffing..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen!
New York melder om skyfritt, temperaturen vet jeg ikke noe om enda, men det sies at det skal bli varmt. Idag er første sommerdagen her borte (Visstnok) Dagen går med til frokost, besøk i ett par butikker på 5th, lunch i Central Park og ikveld blir det møte med en kamerat som er på gjennomreise og kanskje en kino på Upper West. Have fun! ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdags morgen | Cecilie | Flyforum | 26 | 31-07-2008 20:10 |
God torsdags morgen! | Utflyttet | Flyforum | 18 | 22-05-2008 19:06 |
God Torsdags morgen | LCH78 | Flyforum | 20 | 12-07-2007 23:07 |
GOD TORSDAGS MORGEN !! | ENGM RAMP | Flyforum | 1 | 29-09-2005 08:53 |
God torsdags morgen | Farmer | Flyforum | 6 | 18-08-2005 15:14 |