![]() |
|
![]() |
#1 | |
N/A
|
![]()
Fra PPRuNe
Quote:
BBC - Look East (Innslaget om denne hendelsen starter omtrent 13 minutter og 15 sekunder ute i videoen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
De er jo litt gamle noen av jentene våre da. Men så ille er det jo ikke, så det må jo ha vært en veldig hard landing...
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det var INTET landingsuhell etc hvor Norwegian var involvert i går, det bekrefter i allefall vaktsjefen på NAX OCC (Operations Control Centre) til meg for noen sekunder siden!
Så hvor dette ryktet kommer fra må da Gudene vite... ![]()
![]() |
#4 |
N/A
|
![]()
Har aldri sett på meg selv som en gud, men kilden til ryktet er da linket til øverst i denne tråden...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Når ryktet er skrevet med så dårlig engelsk, så er det jo rom for mange tolkninger. "The Fly Nowegian" trenger vel ikke være Norwegian? Kan jo være et hvilket som helst norskregistrert fly. Og at det lå noe på rullebanen da flyet landet, betyr jo ikke at det er en del fra "the fly nowegian", men at det som lå på banen ble overkjørt og smalt inn i flykroppen og at det dermed ble et "loud bang"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jobba selv TRD-STN-KRS-STN-TRD i går og vi hadde overhodet ingen uhell. Hørte heller ikke snakk om andre uhell på hverken OSL eller BGO maskinene.
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
N/A
|
![]()
Da er overskriften redigert... Det var Blue 1 som hadde mistet deler, ikke Norwegian...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian 787 FCO-LAX mistet deler av motoren | jameson82 | Flyforum | 38 | 31-10-2019 06:02 |
SVG Ex Transaero B737-400 på vei inn til landing | raider66 | Spotteralerts | 0 | 05-05-2016 21:15 |
Widerøefly nær krasj med drone på vei inn til Flesland | C130 | Flyforum | 1 | 26-04-2016 22:12 |
Mistet deler av vingen - måtte nødlande | LN-TIB | Småprat | 6 | 18-03-2014 17:01 |