![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Fikk starte tråden i dag ja. Hva kan jeg si, er ikke noen god morgen for meg akkurat, da jeg er på vei i seng etter å ha vært på jobb i nesten 24 timer!
Håper at dere får en fin morgen med masse sol, god kaffe osv osv.....! :-p
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen... Etter to fantastiske dager i Strømstad og ikke minst i skjærgården utenfor Strømstad er jeg hjemme i noen timer for å rekke treningen på morgenkvisten før vi reiser til Kapp/Gjøvik i formiddag og revyen Urbane Totninger i kveld...hjem i morgen for å rekke skibet til København... Ha en bedre helg - hjemme eller borte!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Gamlebyen. Dagen skulle brukes til høyst nødvendig indretjeneste, bl.a. vindusvask, men nå ser været så bra ut at man ikke kan holde på innendørs...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger,
Det skyer over fra sørvest i havet så det spørs om det ikke kan bli noe nedbør senere på dagen.Det blir indretjeneste og avslapping idag. Det lover ikke godt for spotting sent på ettermiddagen når alle charterne kommer inn til SVG. Ha en fortsatt god helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God formiddag ( klokka er ikke 12:00 ennu) og her på Stovner i Oslo er skyfritt og sommertemperatur.
Lørdagsmorgen begynte med en Taxitur til Legevakten kl 9 for kontroll av mitt betente venstreben og etterfølgende arbeide med denne vonde foten. Men nå skal jeg i barnedåp (navndag) til mitt minste barnebarn og dagen blir mye bedre. Ha fortsatt god lørdag til alle. ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God formiddag alle sammen
![]() I dag er det vill fering av mamma sin 50 års dag, det blir vel fyll om jeg kjenner min mor rett ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Go'morn fra Florida.
Det regner, er klamt og 26 grader, iflg Weather Channel er det ikke noe særlig sol i vente denne helgen, får håpe det bedrer seg på Mandag. Ship'o'hoy.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld.
Endelig fått satt meg i godstolen etter en heldag med fysisk arbeide. Blir nok stiv og støl i morgen, da kontokroppen ikke er helt vant til slikt. Legger også ved et bilde av vår nye "helipad" som blir innviet med LN-ODD neste helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdags morgen. | ATC-flyradar | Flyforum | 13 | 25-07-2015 23:19 |
God lørdags morgen | Fnate | Flyforum | 22 | 18-01-2014 20:42 |
God lørdags morgen! | PhilipNH | Flyforum | 11 | 23-04-2011 23:55 |
God lørdags morgen=) | FestiVal | Flyforum | 22 | 23-05-2009 22:25 |