![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Neste danske streik er ambulansepersonell i Falck, og da det er dem som håndterer en del (vet ikke om det er alle, noen som vet?) pax som trenger assistanse, så vil det ikke være mulig for en rekke selskap å akseptere WCHCer på sine fly.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Denne strejke er helt og fuldt ud lovlig....
Før det nåede så langt har Falcks medarbejdere været igennem alle facetter i en arbejdskonflikt.... Så hold op med at beskylde Falck for noget.... - Jeg får fra at aarbejdstagere i Norge og Sverige bruger samme arbejdsretlige tiltag når en konflikt ikke kan løses.....Det er strejkevarsler,forligsmand med udsættelser osv osv ---- I øvrigt har kommentarer til denne konflikt slet ikke noget at gøre på et forum for FLY !!!! Hilsen Ole Edit: Falck folk er uddannet til at bære folk fra stol til flysæde.....Det er en service for gangbesværede,som jo så desværre ikke kan ydes, men det kunne sagtens løses, idet CPH kunne jo have deres eget korps af folk som tog sig af slige ting, fremfor at få et IKKE flyrelateret firma til det. Det er det vi gøre i andre lufthavne i DK Hilsen Ole, igen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ole,
Er din post rettet min min, eller har det vært noen i mellom her? For du kan vel ikke mene at jeg på noen måte beskylder Falck for noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Næste danske strejke....Den opfattede jeg bare som om at der ikke er svenske og norske strejker. Hislen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ja, jeg ser at det kunne tolkes sånn. Men vi har da våres streiker vi også, både her og i Svea rike, det vet jeg godt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Avinors brann- og redningstjeneste i Bodø tildelt Falck Emergency AB | Trdfly | Flyforum | 6 | 18-02-2016 19:07 |
SK: OSL-BLL, CPH-BLL og økning på AAL-CPH og AAR-CPH | Dash | Flyforum | 35 | 23-02-2013 08:28 |
Streik eller ikke streik i Northwest | LN-AFG | Flyforum | 0 | 25-09-2006 00:55 |
Streik CPH? | OSL Inside | Flyforum | 9 | 15-08-2006 23:25 |