![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg har netop erfaret at Checkmytrip.com har ændret design og at der også er fejl i de oplysninger den nye side opgiver...
Vi har selv en flyvning, hvor vi er Waitlisted og da jeg tjekker bookingen igår får jeg besked om at den er Confirmed: Booking reservation number: XXXXXX Trip status: Confirmed • Your trip is confirmed and the reservation is guaranteed. • We recommend you make a note of the booking reservation number or print this page. Da jeg så dobbelttjekker med flyselskabet idag oplyser de at den stadig er waitlisted og de ikke kan forstå hvorfor Checkmytrip.com oplyser status Confirmed. Når de slår op i Amadeus har både ud og hjemtur status som waitlisted. Bookingen står stadig Confirmed på Checkmytrip, men er altså waitlisted i virkeligheden.... Blot til advarsel for andre der evt. er waitlisted... Selv var vi ved at booke 14 dages non-refundable hotel i Mexico da vi så bookingen var confirmed - i værste tilfælde kunne vi have mistet 10.000 kroner hvis vi ikke bliver confirmed og kommer afsted på anden vis. Heldigt at vi alligevel besluttede os for at vente til idag med at bestille hotel og dobbelttjekkede med flyselskabet. Svaret fra Amadeus til disse fejlagtige oplysninger er: Dear Mrs., dear Sir Thank you for using Amadeus.net & Checkmytrip.com. Thanks for your comment e are working on it, we hope it will be corrected shortly. Et standard-svar der ikke kan bruges til noget som helst Hvorfor i alverden sætter man en ny version af hjemmesiden live når den indeholder så fatale fejl som denne???? For manges vedkommende er det udelukkende en side man bruger for at se status på bookingen - noget man altså ikke kan stole på alligevel....
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Så selv på dette i dag. De viser kun 1 piece bagasje til USA, dessuten fjernet setekartet som viser ditt sete.
![]() I tillegg virker ikke den gamle direkteadressen jeg har i bookmarks. Må gå via Amadeus. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Desuden kan man heller ikke længere se Ticket no. på sin booking - det kunne man også før....
Elendig side de har lavet.... Jeg kan ikke forstå at man launcher sådan en gang skidt og gør produktet langt dårlige end det var... Om igen Amadeus......
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Håper det er noe som er prioritert å få fikset. Kan bli veldig håpløst for oss som jobber på stasjonene...
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har vært ganske heftig diskutert i BA Executive Club forumet på FlyerTalk også - se http://www.flyertalk.com/forum/showthread.php?t=693016.
Ser ut som det var en nyttig funksjon inne en liten stund - nemlig å kunne se booking kode. Men den ble fjernet igjen av en eller annen grunn. Forhåpentligvis kommer det tilbake igjen. Men det ser absolutt ut som Amadeus strever litt med checkmytrip.com ja ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
CheckMyTrip | adressa | Småprat | 7 | 13-07-2013 14:50 |
Nye checkmytrip | SQ 777 | Reiseforum | 11 | 29-11-2011 13:59 |
Easyjet på checkmytrip? | Twin Otter | Reiseforum | 9 | 14-07-2011 07:32 |
Checkmytrip alternativ? | SudCaravelle | Reiseforum | 13 | 30-04-2011 22:18 |
Checkmytrip | VC-10 | Flyforum | 6 | 14-02-2006 01:08 |