![]() |
|
![]() |
#1 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
"Det virker som om alt oppstyret rundt sikkerheten bare er en farse når folk kan komme seg gjennom sikkerhetskontrollen og inn på flyet uten billett."
Les alt i Dagbladet |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Nå er id-kontroll og sikkerhetskontroll to forskjellige ting da. Blir litt lei av slike oppslag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
sånn det alltid er litt morsomt at de ikke klarer å finne et bilde med nye SAS farger, og at bildet fra sikkerhetskontrollen er fra tollkontroll.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Litt rart at medier og passasjerer fortsatt tror man må ha billett for å komme gjennom sikkerhetskontrollen... Dagbladet og paxén er tydeligvis forferdet over at mannen er på rød sone uten billett, men det er jo ikke billettkontroll i security.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Det skal ikkje vera lett. Legge eg godviljen til, kan eg sikkert klare å snike meg ombord utan billett eg og. Med nok passasjerer ved gate, litt forsinkelse, så får gatekeeper nok med å sjekke inn pax, enn å kontrollere det som skjer i "utkanten" av synsfeltet, og det er jo stort sett bare bånd som forhindrer deg i å komme ombord utan billett, nokså lett å forsere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oppgradere et segment uten å utstede ny billett? | TommyL | Reiseforum | 7 | 27-09-2014 22:31 |
T/R-billett, uten å dra hjem (til USA) | LN-GAB | Reiseforum | 10 | 26-08-2012 23:16 |
Kom seg ombord Norwegian-fly uten å vise billett og ID | salmon-air | Flyforum | 20 | 13-08-2010 02:30 |
Dette flyet lander uten hjul | sirpjalle | Flyforum | 9 | 19-06-2007 09:01 |
12-åring fløy alene uten billett | sail4fun | Flyforum | 14 | 06-06-2005 14:00 |