![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dagens Spanair markerte starten på årets Charter sessong.
Vi kan se fram til formiddager og kvelder på Kvernberget i år også. Selvfølgelig var Kvernberget Spotterne på plass for å dekke dagens "begivenhet". Her er mitt bidrag. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Filmet også avgangen på bussen i dag, resultatet ser du her: http://www.youtube.com/watch?v=boHNZLZwiTQ
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Herlige bilder fra Kvernberget. Fortsett med det. Fin film i tillegg. Bra jobbet.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flotte bilder, 'Sager'!!
Godt å se NPO tilbake på KB igjen, etter en stund i "utlendighet" på AL..... ![]()
![]() |
#4 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
Elsker bilder fra KSU. Og bra film også. Skulle ha blitt 1 dag til. Er på plass til sommeren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bra bilder, Christian!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fine bilder, å stilig film. Alt for lite filmer fra norske flyplasser, så keep em' comming..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Spørsmål, kanskje fortrinnsvis til 'Sager'...., eller andre som måtte ha peiling på YouTube:
Jeg tar av og til noen snutter film på rundt 1-2 min. med videofunksjonen på mitt digitalkamera. Har også lastet dette opp på YouTube, men er det noen som har en løsning på hvordan man skal laste opp film på nevnte lengde uten at det skal ta "en halv dag"??? (Sikkert noe komprimeringsgreier, men jeg har ikke funnet ut av det enda. Takknemlig for tilbakemeldinger.... ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Fine bilder, fin videosnutt. Et lite tips for videokameraet. Sett på en plasterlapp (norgesplaster) foran micen, og vips så forsvinner vindstøyen.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kjempeflotte bilder :clap :clap
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
mye bra her:clap :clap
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her var det mange klare og fine bilder:clap
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det første bildet var et skikkelig postkort...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker for kommentarer folkens :-p
LN-SSL: Prøv å legg hele film snutten inn i et redigerings program (Windows xp skal ha Windows movie maker inne som standard) og lagre den komprimerte filmen der. Da skal du i teorien kunne velge komprimering selv. Da er det bare å prøve seg fram. Kvaliteten og størrelsen henger jo sammen. Forøvrig var dette min første filn snutt på Youtube, selv om noen andre har tatt en film jeg lagde for lenge siden og lagt opp der. Men opplastingen gikk rimelig fort. Var det til hjelp? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Altfor lite bilder fra norske flyplasser ? Er det det du mener ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Serie fra Kvernberget i dag i vintersola | flyKSU | Bilder & foto | 27 | 10-01-2010 20:04 |
L-188 Electra på Kvernberget i dag | flyKSU | Bilder & foto | 14 | 09-07-2009 16:38 |
Kvernberget i dag i flott vårlys | flyKSU | Bilder & foto | 7 | 03-03-2009 17:05 |
Kvernberget | flyKSU | Flyforum | 17 | 03-02-2007 18:25 |
Kvernberget i dag | ENKB | Flyforum | 2 | 11-07-2006 11:06 |