![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
I morgen er det treff i Scanair's avdeling Vest i Seattle.
Skulle egentlig i møte i Sacramento i dag og stoppe via Seattle i morgen, men det møtet ble avlyst. Siden jeg allerede hadde kjøpt en ganske dyr, ikke refunderbar billett, booket jeg denne om fra ORD-SMF-SEA-ORD til ORD-SEA-DEN-ORD slik at jeg kunne delta på treffet i morgen. Billetten ble mye billigere slik at jeg faktisk fikk penger tilgode etter at et ombookingsgebyr på USD100 var trukket i fra.. Rapport kommer fra turen til SEA i morgen som går kl 0800 (UA635) i F på en UA 763 innenriks versjon, sete 6B. Så blir det selvsagt bilder fra treffet i morgen. På onsdags morgen er det tidlig avgang fra SEA grunnet Champions League finalen. 0600 går flyet SEA-DEN med en 757, sitter på 8D, eneste 2 seteren på Economy Plus, ikke ledig i F på morran i morgen, står på venteliste. Fra DEN-ORD er det på tide med en 777, UA innenriks versjon. Sitter på 1J i F PS! Om noen synes det blir for mye rapporter fra USA innenriks, si i fra... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Avdeling (Veldig) Vest | LN-MOW | Flyforum | 23 | 11-09-2016 15:58 |
Flyprat avdeling Nord-Norge-treff i Juli/August | Polaris | Flyforum | 13 | 01-07-2011 21:45 |
Hipp hurra til avdeling litt vest | Discus | Småprat | 4 | 26-06-2011 23:12 |
Avdeling vest - salg hos BA til LHR og Europa (CW og First) | Discus | Reiseforum | 0 | 26-11-2008 20:12 |