![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Heisann
![]() Fikk prøvd ut det nye kameraet i dag. Selv om det regnet litt, så ble jeg ganske fornøyd med bildene. Tar gjerne imot komentarer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Noen flere
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
De siste
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Bra bilder - stå på videre. :clap
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Bildene ble brukbare de. Det er ikke alltid at det er solskinn her i fedrelandet så man kan ikke til enhver tid forvente at bilder skal være spotless. Vær og vind er en del av motivene og bidrar til å skape stemning over bildene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Mja, med noen få unntak var det vel kanskje ikke særlig bra?
Håper du ser på kritikken min som konstruktiv nå, for vi lærer alle mens vi lever. Jeg ser tre ting som er gjennomgående; dårlig crop (evnt bare dårlig tatt motivmessig), skeivheter og forstyrrende objekter. F.eks. første bilde i siste post, hvor vi har et avkliptfly som dekker til et annet fly, det i en mindre del av bildet, slik at det blir masse kjedelig tomrom. Jeg sier ikke at man skal fylle hele bildet med fly med millimeterpresisjonen som a.net til tider ønsker, men at flyet/ene ikke må forsvinne ut i det store intet. Husk også å holde kameraet rett, evnt å rette opp i ettertid i et bildebehandlingsprogram ala The Gimp eller Photoshop. Dog så har du endel bilder som viser potensiale, f.eks. et eller to av Coast og den CityStar som blir dyttet litt på. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen bilder fra Sola fra en Tiger Moth-pilot :) | semmern | Bilder & foto | 10 | 14-06-2012 11:45 |
SVG i regnet ! Mange bilder | andreas97sas | Bilder & foto | 15 | 21-07-2010 00:18 |
Noen bilder fra Heathrow og fra Newark Air Museum | atck | Bilder & foto | 21 | 01-12-2007 17:36 |
Noen bilder fra 27 apr i regnet.. | TigerBlack | Flyforum | 13 | 09-05-2007 09:28 |
Noen bilder fra noen dager i mars | LN-MEH | Flyforum | 14 | 12-03-2006 20:30 |