![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Uskarpt
Uskarpt Uskarpt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja,- der kom det noe ja ! :clap
Vi får satse på ennå bedre tid og ikke minst bedre vær neste gang du kommer ! -Og selvfølgelig mer spennende også .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Alltid hyggelig å treffe på G-COLE :clap
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Steike Lennart!
Tar du deg kjøretur helt ned til BGO også for å ta noen bilder? ![]() pene bilder var'e uansett :clap
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hu begynte å jobbe der oppe idag :-p |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
For egen nyskjerrighet: Hvor lang tid bruker du dit?
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og hvor lang tid tror du jeg vil bruke i bedaaaaaagelig tempo fra Oslo til Stavanger den helgen det er flystevne da tror du?
:huh:
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Er vel best det i dagens overvåkings-Norge ![]() Nei, nå er det sengetid |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Ifølge Gule Sider skal man bruke 5 t 48 min fra Oslo by til Sola flyplass.... -Men da tenker eg man må fly lavt ja,- for å si det slik hehe ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
hehe jeg kjører Patrol jeg da, så det blir ingen raketthastighet her uansett
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
flotte bilder Lennart:clap :clap
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() ![]()
McDonnell Douglas MD-90-30 <A HREF="http://www.flyspotter.no">NSFF Norsk Spotter og Flyentusiast Forening</A> <A HREF="http://www1.airpics.com/search/search.php?string=4075&si=0&st=12&count=10" TARGET=_blank>Mine bilder på Airpics.com</A> <A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=29892">Mine bilder på JetPhotos.net</A> |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
å DÆVEN hvor den rumpa på 306'en hang der på bildet a?
![]() :clap
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]()
McDonnell Douglas MD-90-30 <A HREF="http://www.flyspotter.no">NSFF Norsk Spotter og Flyentusiast Forening</A> <A HREF="http://www1.airpics.com/search/search.php?string=4075&si=0&st=12&count=10" TARGET=_blank>Mine bilder på Airpics.com</A> <A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=29892">Mine bilder på JetPhotos.net</A> |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Bra bilder Lennart,
Jeg kjører periodevis mellom Tananger og Jar i Bærum,ca 44mil.Kjøretiden henger sammen med på hvilken tid på døgnet du kjører. Kjører du veldig tidlig om morgenen eller tidlig kveld i begge retninger er kjøretiden indre veien over fjellet 5,5timer pluss eventuelle pauser. Da ligger jeg på fartsgrensen pluss 10.Har vært nede i 5timer 15minutter til FBU fra Tananger. Skulle rekke et fly.Tidlig en natt/morgen om sommeren. Kjører man over Notodden,Seljord,Dalen,Valle,Sirdal så er dette en kjap vei utenom selve skoleferien hvor det kan være prøyssere som okkuperer deler av veien og fjellrike. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]() Quote:
Jeg kjører Oslo-Kristiansand ganske ofte 1-2 ganger i måneden, og du kan vente 60-70 sone igjennom mesteparten av vestfold, somregel kø mellom Sande og Horten (pga stengte tuneller må du kjøre igjennom holmestrand, noe som tar T I D..,sisthelg brukte jeg nesten 2 timer mellom Horten og Sande) De siste par årene har jeg sett 2-3 kontroller, fart og promille hver gang jeg har kjørt nedover eller oppover. Jeg kom hjem på søndagskveld,sist helg, etter en tur på sørlandet og da ble jeg kontrolert to ganger på vei ned (begge promille) og kjørte forbi en fartskontroll på vei opp. Spesielt i Telemark og Austagder er det mye kontroller, men også mellom Kr.sand og Lyngdal/Kvinesdal er det kort avstand mellom fotobokser og laser/alkohol målere, og spesielt i Mandals traktene. Jeg kommer til å ta fly over denne gangen tror jeg :P @Leorim.. ja bildene dine var totalt uskarpe og noen hadde forstyrrende objekter forran.. Men gjør det noe da ,var fine uansprett ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Prøver å få litt fokus tilbake til den opprinnelige tråden
![]() Bra jobbet Leorim:clap Du leverer varene som alltid! Keep up the good work (in the west and everywhere else). Espen hilser ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder :exclamati
Den jækla vindpølsen kan de godt flytte til et annet sted, ref FlyNordic bildet. Den får jeg ofte med på bildene min ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Et lite knippe bilder fra Sola (24.10.11) | Twin Otter | Bilder & foto | 3 | 25-10-2011 16:57 |
En kveld på vollen og ett knippe bilder. | TigerBlack | Bilder & foto | 14 | 09-08-2011 21:10 |
Ett knippe uskarpe bilder fra Sola denne gang | Lennart | Flyforum | 13 | 13-05-2007 01:52 |
Noen bilder fra uskarpe Sola idag | Lennart | Flyforum | 4 | 19-04-2007 22:25 |
Ett knippe flybilder fra BOS... | OSL Inside | Flyforum | 3 | 28-11-2005 22:15 |