![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]() Jeg orker ikke bytte fly i USA mer, og derfor så blir det direktefly fra Madrid til San Jose når jeg reiser tilbake til Costa Rica i juni. Noen som har erfaringer med Iberia longhaul i økonomi? Jeg må innrømme at jeg ikke har de store forventningene.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Etter hva jeg har hørt så hadde jeg foretrukket å mellomlande i USA....så mye stress er det da ikke
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
jeg har stempel i passet mitt fra feks India, Sri Lanka og Emiratene. Da jeg skjulle over i oktober fløy jeg CO Amsterdam-Newark. Under avhøret før ombordstigning fikk jeg beskjed om at mine forklaringer på hvorfor jeg hadde vært disse stedene ikke holdt mål. Han måtte derfor ta dette opp med sin overordnede. Etter en hel masse venting slapp jeg da endelig ombord, men jeg finner meg ikke i å bli ydmyket på denne måten. Derfor håper jeg AF får igang sine annonserte flyvninger til San Jose snart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har fløyet med dem EZE-MAD på deres A346. Fine maskiner, men dårlig IFE, dvs skjermer i taket i coach. Ellers ok. Har du muligheten med AF ville jeg gått for dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Iberia rebrander | jameson82 | Flyforum | 13 | 26-10-2013 14:38 |
Iberia regs? | CaptainMorgan | Register- og ATC-Forum | 0 | 17-08-2012 23:50 |
Piloter i Iberia frykter dårlig lønn og arbeidsforhold i Iberia Express, a la Ryanair | Trdfly | Småprat | 12 | 19-04-2012 18:44 |
GOT - Iberia mf. | eskillawl | Bilder & foto | 6 | 14-04-2012 23:17 |
Iberia Express to come | Blubird | Flyforum | 1 | 23-09-2004 19:39 |