![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Skal man tro Airliners.net farter hu Condoleezza rundt i en slik! Og under forrige møte i Sevillia kom endel av delegasjonen fra Statene i en slik Lillegutt fra Øst tok turen med denne Osv.. noen tidspunkter om noen har ville jo vært supert, bare godsnakke litt med Beredskapstroppen som sikkert vil henge rundt GA :clap
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nåja, nå har vel regjeringen egne biler, så taxi slipper vel Jonas.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hørte noen snakke om at muligens "onkel" Bush kommer innom en tur også, noen andre som har hørt det samme?
Airbus 330. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hvor stort område rundt GA blir sperret av ??
Får håpe at de benytter 01L, så kan vi stå på vollen (flymuseumet) å knipse før de ankommer GA ![]() Noen som kan hinte om dette blir riktig bane ( gjerne på PM) Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Jan 2005
|
![]()
Noe bane i bruk er vel litt tidlig å anslå med mindre du har riktig gode kontakter med de som styrer vær og vind.
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#9 | |
Traveler
|
![]() Quote:
Jeg skjønner hva du skriver, men det kan være en grunn for at dette er planlagt, selv om det blåser sån eller sånn. Men GA terminalen brukes til våre gjester og da er mitt spørsmål : Hvor stor sikkerhetssone blir det, er dey mulig å stå på vollen ??? eller har de fått nerver å sperrer alle mulige plasser som vi kan stå tro, vi or ta en tur. Jan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Neimen så leit at jeg har fri på onsdag..
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I følge Hans Olav, kommer ALT til å bli stengt for oss spottere. ( Hvis jeg skjønte han rett )
Så eneste mulighet for å knipse bilder av flyene når de lander, er faktisk å gå inn i skogen før stripa........ ![]() Kommer til å være fullt av Politi og Militæret. Så tror man skal tro veldig på Nissen hvis man tror man kan stå på vollene disse dagene å ta bilder er jeg redd. ![]() Airbus 330. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Traveler
|
![]() Quote:
Jeg legger dette på is, gidder ikke å mengde meg mye sikkerhetsfolk, POT, politi og andre krypende vakter. Lykke til dere som vil prøve seg. Jan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Eh , gjelder dette vollen også ??
*mulig jeg er tett, men dette er da på privat grunn*
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tårnet kan dem ikke stenge.. Mmm!
![]() Edit: Skal de holde alt av spotterplasser stengt til Lørdag da? Jeg driter i om jeg ikke får bildet av go'flya når de lander, men de skal vel parkere ett sted også? Edit2: Hvis vinden tilsier landing fra syd på Onsdag så vil nok 01L bli "reservert" for disse ankomstene, og jeg tviler på at Politiet/Militæret stenger Riksvei 35 i 2 retninger hver gang det kommer ett fly.. så ALT blir nok ikke stengt ![]()
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Nå blir nok ikke alt stengt, det får dem ikke til men når det kommer VIP av betydning vil en nok bli bedt om å forlate f.eks Vollen i 30 min og heller komme tilbake...pleier å være slik...det er sikkert mulig å få sett noe...og å ta bilder...Flyene skal fordeles mellom Flystasjonen og GA-Terminalen, er vel meldt inn rundt 70 fly slik jeg forsto det...
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ja, Hairport Patrol og Das Polizei pleier ihvertfall patruljere innsiden av gjerdet rundt hele under slike events, men sitter man i bilen bak "baksiden" av vollen og lytter så kan man skvette opp på toppen når bønna lander
![]() Litt Pappapaparazzi må man vel kunne unne seg, håper bare jeg ikke mister OSL adgangskortet mitt ![]() P.S. Det er meldt om regn/yr og sydlig vind.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
70? Oh, my. :huh:
Condi er i allefall bekreftet i dag; http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=150352 Kanskje hun er litt frekk og tjuvlåner Air Force Two eller noe i den størrelsen. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Men er det bekreftet at disse folka ankommer på Onsdag? Media uttaler seg bare om "...denne uken".
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg tror bush kommer med denne: http://www.airliners.net/open.file/1201769/M/
Og med dette feirer jeg min post nummer 400.
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Man unngår vel å annonsere nøyaktig tidspunkt for ankomst av sikkerhetshensyn.
De "mindre viktige" kommer nok onsdag formiddag/ettermiddag, mens sjefene nok ikke kommer før i siste liten. De har normalt et så stramt program at de ikke dukker opp en dag i forveien for å slappe av, for å si det sånn. ![]() Condi skal ha samtaler med Mr. Gahr Støre 0900 på torsdag, så da kan vi jo gjette oss til om hun kommer kvelden før for å sove i Oslo eller om hun klarer seg med noen timer på øret i flyet før hun lander tidlig torsdag morgen. Det blir jo mye spekulasjoner .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Onsdag i hele dag og det nærmer seg helg :) | ATC-flyradar | Flyforum | 9 | 28-01-2015 20:12 |
Det nærmer seg jubileum ... | LN-MOW | Flyforum | 6 | 23-12-2009 14:08 |
NATO-møte Oslo | SK931 | Flyforum | 30 | 27-04-2007 21:46 |
NATO møte Norge i April? | Thomas | Flyforum | 6 | 28-02-2007 12:19 |
Icelandair nærmer seg! | OMW | Flyforum | 3 | 10-03-2005 09:14 |