![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Fandt denne side: http://www.krages.com/ThePhotographersRight.pdf Den er på engelsk ,naturligvis, men kunne da være god at have med sig på ture til USA Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hvis man først blir stoppet langs gjerdet i USA, så er jeg redd La Policia der borte bryr seg fint lite om dette arket - de gjør akuratt som de vil enten spotterne liker det eller ei. Det ligger mangfoldige historier på Airliners.net forumet om folk som har blitt innbrakt for "questioning.."
Det sier litt om tilstandene der borte...
![]() |
#3 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
-A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg har blitt fjernet fra Myrtle Beach Int. Airport av Politi/Sikkerhetsvakter for fotografering ved et gjerde på flyplassområdet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg er blitt oppbragt flere ganger. Det ordner seg stort sett ved bruk av smil og humoer. Flyselskaps-id skader sevfoelgelig heller ikke ...
Boeings nazi-patruljer boer man imidlertid holde seg unna .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Er vel også mange, som ikke har "tenkt seg" godt om - når de f.eks. har vært på utenlandske flyplasser. F.eks. i Hellas og mange av de flyplassene som er på de greske øyer - er som regel ikke sivile, men er såkallte "militære flyplasser" - selv om man kan få inntrykk av noe helt annet (der det står x antall chartermaskiner linet opp).
Her kan man fort "drite" seg ut, dersom man knipser i vei - militært er militært.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Rettigheder ifm omrouting | FlyHi | Reiseforum | 14 | 21-12-2010 10:04 |
SAS søger om US-EU rettigheder! | karsten | Flyforum | 0 | 01-11-2007 15:05 |