![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Stjørdal - TRD/ENVA
Posts: 2,462
|
![]()
__________________
Mvh Lars Tore Haugan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,936
|
![]()
Håper de får noen bra ruter etterhvert. De kan jo f.eks Feede for KLM fra Haugesund og Ålesund.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]() Quote:
__________________
Lufta er for alle! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 2,094
|
![]()
Det skal hvertfall ikke være lett å fly i Norge...
Hvor lenge holdt BU på med Røros ruta?
__________________
ThomAAs Flying the Norwegian way ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
at your service!
Join Date: Sep 2004
Location: Ørsta, Norway
Posts: 2,587
|
![]()
Som sagt: Folk vil gjerne ha masse flyruter, men få benyttar seg av dei... Dermed må CoastAir legge ned dei rutene som var sååååååååååååååå viktige å få på plass..
![]()
__________________
Torbjørn ----------------- |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,381
|
![]() Quote:
Braathens la ned en gang på nitti-tallet. I 1990 fløy Busy Bee en morgen og en kveldsavgang med Fokker og så hadde Braathens en 737 midt på dagen. I helga var det 737. Fra høsten 1990 ble det to 737-er og så gikk det gradvis nedoverbakke. Deretter tok Widerøe over, så DAT og nå Coast Air. Muligens var det ett til selskap inne. Ellers er den grønne delen av regjeringen opptatt av at nord-østerdøler skal bruke fly til Oslo. Hva sier Tretys favorittdrammenser til dette da, mon tro?
__________________
![]() Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
Det er vel heller at alle vil fly, men alle vil ha det gratis...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2004
Posts: 149
|
![]()
Coast Air legger ned og reduserer ruter...ELLER?
http://www.coastair.no/om_coast_air/ledige_stillinger ---------------------------------------------- Personalhuset For CoastAir ISS Personalhuset as er et av Norges ledende bemanningsselskaper og vi var det raskest voksende selskapet i bransjen i 2006. Vi har erfarne og høyt kvalifiserte medarbeidere og tilbyr tjenester innen rekruttering, personalutleie, lederutvelgelse og omstilling. Vi er landsdekkende med 110 rådgivere fordelt på 20 avdelinger. For mer informasjon se www.personalhuset.no Piloter Coast Air's historie går tilbake til året 1975 og sysselsetter i dag ca 100 personer. Hovedbasen er Haugesund Lufthavn Karmøy. Vi flyr daglige ruter mellom 8. I tillegg flys en del charteroppdrag og frakt. Flytypene vi benytter er ATR 42-320, BA Jetstream-31 og 32EP, samt Jetstream 32 i VIP versjon. Alle fly er også tilgjengelige for utleie. Vi er inne i en spennende utviklingsfase hvor vi øker vår produksjon. I denne forbindelse søker vi etter dyktige piloter Kvalifikasjonskrav: Gyldig JAR sertifikat Gyldig medical licence Plettfri vandel Flytende engelsk, muntlig og skriftlig Gjennomført og bestått psykisk test, eller villig til å gjennomføre slik test Ønsket bakgrunn: Inneha typerating Relevant arbeidserfaring Flytid over 500 timer Vi tilbyr: Ungt og dynamisk arbeidsmiljø Spennende utfordringer Mulighet til å ta del i en spennende utvikling [ Send søknad ] [ Skriv ut ] Fylke: Rogaland Jobbtype: Fast Heltid/Deltid: Heltid Arbeidstid: Skift Søknadsfrist: 30.04.07 Tiltredelse: Etter avtale Arbeidssted: Haugesund [ Send søknad ] Kontaktpersoner: Bente Dahl Larsen tlf: 52848513 mob: +47 90920660 Gunnar Ågren mob: +47 41208990
__________________
As long as you can walk away, the landing was OK |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer ettellerannet..
Join Date: Sep 2004
Location: Hvam
Posts: 2,184
|
![]() Quote:
RRS er som dere sier ett "høl" når det gjelder flyruter. Alle syter når det ikke går fly der, men belegget der er sørgelig dårlig. Jeg kan huske omtrent hver henvendelse jeg har fått ang fly til RRS og det er ikke mer en jeg kan telle på et par hender de siste 7 årene jeg har jobbet med dette. Uansett om det er SK/WF eller Coast som har hatt ruten har det aldri vært mange som har villet bruke den.
__________________
Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly and for the same reason |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe legger ned og skjærer ned på ruter | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 7 | 11-12-2015 10:54 |
Air France legger ned ni nye ruter | FlightDeck | Flyforum | 5 | 01-08-2012 11:13 |
Estonian Air legger ned to ruter og returnerer Saab 340 | FlightDeck | Flyforum | 10 | 23-08-2011 18:50 |
Estonian Air legger ned ruter i Vilnius | Glenn | Flyforum | 4 | 06-07-2011 17:57 |
Legger Coast Air ned trafikken til KSU? | enml | Flyforum | 6 | 15-04-2006 19:17 |