![]() |
|
![]() |
#1 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Her er noen bilder fra Hamar, av fly som rørte på seg og fly som stod stille den 8. april.
Hedmark Flyklubbs LN-ALB som for ikke lenge siden ble pusset opp. Såvidt jeg vet har den vært til salgs i et par år. Dette er det første småflyet jeg var med i, året var 1993. ![]() LN-HAG eies av en billedkunstner. Jeg har ikke vært med i denne selv, men den har visstnok høy innflygingshastighet. Ikke rart når man ser hvor små vingene egentlig er... ![]() LN-KTR eies sammen av to(?) i flyklubben. Pen reisemaskin med constant speed propeller og opptagbart understell ![]() LN-LGB er ny i hangaren i vinter, jeg har i alle fall aldri sett den i hangaren tidligere. ![]() Eieren av LN-AAX brukte 10 år på å bygge denne maskinen som nå har gått over 80 timer. Her tar han av for å fly til Frya, en tur som tok han 25-ish minutter ![]() ![]() Everything must come to an end - Her er han tilbake fra Frya etter å ha funnet ut at det var kalt der oppe og lite aktivitet som følge av relativt dårlig seilfly-vær. ![]() Meget vakker i lakken! ![]() Det var nesten det; det kommer to poster til. LN-BFV (noen detaljer også) og LN-OGE (mange detaljer)... Kommenter/feedback som dere føler for selv - har brukt cirka 7 timer billedarbeid, innom RAW i étt program og Photoshop for videre behandling. Noen av bildene: LN-AAX, LN-OGE og LN-BFV; er alt ute på airpics.com.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hva er den gule maskina til høyre for LN-KTR?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
LN-BEC Cessna 172B
http://www1.airpics.com/search/search.php?string=LN-BEC&si=0&st=10&count=10 Bildet av den ble uskarpt
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SK1321 / 9 apr | Molinari | Register- og ATC-Forum | 3 | 09-04-2013 17:32 |
DY3664 8.apr | Jonas Henriksen | Register- og ATC-Forum | 5 | 08-04-2013 18:40 |
DY529 - 15 apr 2010 | Twin Otter | Register- og ATC-Forum | 0 | 14-04-2010 20:03 |
Hjelp: Fjellfly på Hamar (Skien-Torp-Fornebu-Hamar) | seilfly | Flyhistorisk forum | 0 | 02-08-2008 11:06 |