![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her i Singapore har det alt blitt over 6 om morgenen. Landet for en time siden med sq351 fra cph. Hadde egentlig ikke tenkt aa nevne turistklasseturen med et eneste ord i frykt for aa faa tvangsnevroser av mindre.
Men jeg maa si at det var utrolig bra aa fly turist med SQ. Fikk egen meny. Drikke saa mye man ville ha. Greit med plass, og det aller beste var et handicap toalett med danseplass, saa slike som er litt breie over baken slipper aa dra buksa ned paa utsida og rygge inn. Dette var genialt. Hadde bare guttungen sovna, saa skulle jeg dradd med inn kjerringa og skutt igang en soknad om medlemsskap i 10000 meters klubben. Vi faar se paa hjemturen, hehe! I tillegg har jo SQ en hel haug med filmer aa velge mellom som man kan starte stoppe og pause akkurat som man lyster. Genialt. Maten var bra, og jeg tror de var forbi med drikkevognen 3 ganger foer de serverte maten. Og her kunne man ogsaa i turistklassen faa en Singapore Sling! Meget bra. Cognacen var en Otard VSOP som ble skjenket rundhaandet og flere ganger om man oensket. Smilende singapore girls var paa pletten til enhver tid. Det var bare aa bestille!! Meget bra! Det blir nok topp karakter. Om 3 timer gaar ferden videre til Manila. Begynner aa bli troett naa. Hadde tenkt aa sjekke inn paa transitthotellet men det var fullt. Saa det ble Plaza Premium Lounge istedet. Saa kan vi iallefall faa oss en dusj og slappe av litt. Ha en fortsat fin onsdag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg faar vel si god kveld fra Natal... Og til dere i Norge, snart god morgen...
Her er det 30+ og sol hver dag, koser meg masse med kjaeresten min ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God onsdag morgen fra hovedstaden... i går ble det "mobilt hjemmekontor" i Strømstad - i dag blir det kun noen timer på kontoret med boller og kakao. Så 2 dager fri før den store amerikareisen starter på lørdag. Ha en bedre onsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() Moskva har tatt tittelen nå, og "alle ruter til India" har hatt en konstant plass i bakgrunnen etter disse to svarene... Ha en bedre dag, jeg skal til KKN nå etter frokost! ![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Kanskje de ikke er så impnerte over siklende eldre menn???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger,
Finværet er avlyst idag og det er lett duskregn ute. Værmannen hadde ikke mye godt å si om været rundt om i landet hørte jeg på radioen nettopp. Det virket nærmest som påsken ble avlyst værmessig allerede nå. Vel det gir meg en god følelse for valget av påskeferie iår ; fortsette med opppussing av estansiaen. I dag blir det å på med dødsforakt med maling av 3 rom . Forarbeidet ble gjort unna i går ettermiddag og kveld. Jeg har ekstra malingsutstyr tilgjengelig for de som vil avlegge et besøk nærmeste dager. Ha en fin dag og god påske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra vestnordvest. Her er det dårlige været avlyst og det er lettskyet og sol. Siste arbeidsdag før påske, imorgen bærer det til fjells.
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() KONGEKOMMENTAR! Ha ha ha... Han skal forøvrig sette seg på hurtigruta for å følge Djevelens fotspor og komme seg fort vekk igjen ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er en bedre morgen, men fortsatt ingen god morgen!
Nesa renner, og hosten henter guffe fra de mest merkelige steder, yuck! ![]() >>> ENGM (OSLO/GARDERMOEN) <<< METAR 040810Z 19008KT 160V220 CAVOK 07/M03 Q1011 NOSIG TAF (FC) 040800Z 040918 21008KT CAVOK Trykket har gått ned fra 1034 til 1011 så nå er høytrykket på anmarsj ![]()
![]() |
#13 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra Tromsø
Her er det et skikkelig drittvær for å si det rett ut. Regn,sludd og vind ![]() Fytterakkern !!!!!!!!!!!!!!!!!! I morra venter 3A og B på meg og fruen, da vi reiser fra drittværet her til drittværet i Trøndelag......god påske............jommen sa jeg smør ![]() ![]() ![]() Ha forøvrig en strålende dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Go'ættermiddag fra Bærumskanten. Til tross for streptokokker en masse (reiseminne fra California) var jeg ute og sosialiserte i går. Dårlig valg, viser det seg - i dag er jeg fullstendig kake.
Jeg verker etter å komme meg ut og sjekke ut den nygamle 300mm/f.4en jeg kjøpte i Statene. Jeg sier jeg ikke er noen spotter, men det naturlige stedet å gjøre feltarbeidet er jo på en flyplass... Jeg skulle definitivt vært nede og pakket ut båtprosjektet mitt, men båtplassituasjonen (som er blitt helt håpløs) er en real killer for motivasjonen. Har et tilbud om å selge til en fyr i Nederland, så jeg vurderer å tenke på et tall i Euro. ![]() Vurderer å skrive en tripreport eller to etter turen sist uke. "Kom arbeidslyst og treng deg på - her skal du motstand finne!" Ha en brillefin dag, folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
*Gjesp* .. oppe etter en lang natt.. vakknet ved totiden av et ufattelig bulder og brak og vinden rev og slet utenfor. Mao. skikkelig moekkavaer og det tok over en time foer det var over. Selvfoelgelig ble vi ogsaa invadert av familiens kjeledyr. Baade hund og katt soekte tilflukt i dobbeltsengen ...
![]() Akkurat naa er det 14 grader og fortsatt litt skitvaer i lendet, men det vaerste har passert. Dagen byr paa en stoerre prosjektstart - de neste to ukene er staket ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God onsdag fra hovedstaden, her kastes ikke tiden bort med å oppsøke snøen i fjellet når den forlengst er borte herfra!
![]()
![]() |
#19 | |||
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Guess not, Fulle Scandinaver er ikke noe folk i "service industrien" har mye til overs for. Når målenheten på Sørvice er graden av gratis alkohol, sier det mye om hva vi legger i Sørvice... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Singapore Airlines starter Stockholm - Singapore 30MAI17 | Bizflyer | Flyforum | 58 | 15-09-2020 14:58 |
God morgen fra Singapore. | Hickok | Flyforum | 21 | 28-03-2016 19:03 |
Reisetips ut fra Singapore | Roxman | Reiseforum | 16 | 14-04-2015 18:07 |
God morgen fra Singapore | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 07-08-2014 21:24 |
British Airways/Singapore Airlines sin Concorde-rute til Singapore | Chriscross | Flyhistorisk forum | 4 | 29-03-2012 12:11 |