![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
På SAS sine eurobonus sider fremgår det et påsketilbud til Eurobonus medlemmer om overnatting i påsken til kr 748,- pr person i dobbeltrom! Dvs kr 1496,- pr natt.
Ved en sjekk på rica sine hjemmesider er et dobbeltrom på Grand hotel priset til kr 1495,-. Jommen sa jeg tilbud!!! Får SAS betalt for å legge ut slike ting på sine sider? Skal man først reklamere for spesialtilbud til EB medlemmer, bør det iallefall være noe å hente på det, ellers får man la vær. I dette tilfellet synes jeg EB misbruker medlemmenes tillit og jeg vil være sterkt skeptisk til å la meg friste av andre tilbud EB kommer med i fremtiden. Dette bør være en sak Tommy777 tar opp på neste møte med SAS ledelsen!!!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Her kan hotellet være den skyldige... Slike tilbud skal være meget gode for å komme ut til EB medlemmene...men kjenner jeg hotelledelsen riktig så griper "panikken" seg når de ser bookingtallene og da er det fort gjort å glemme at man har lovet SAS de beste tilbudene...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Nå er vel aldri 1500 kroner for et dobbeltrom noe virkelig godt tilbud på hotell i Norge. Og i hvert fall ikke i påsken. Regner med at Grand Hotel også har såpass kontroll at de vet påske ikke betyr gode bookingtall.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Tja...nå spørs det hva slags rom på Grand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
EB tilbyr også et cruise til 1999,- som man kan få kjøpt til 1833,-
![]() Jeg er helt enig med Bizflyer om at BUSK missbruker tillitten til sine EB medlemmer. Men for å være helt ærlig synes jeg hele EB tilbudssiden er lite spennende. Jeg flyr ikke ræ** av meg for å shoppe disse "tilbudene" ![]()
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
1. EB-prisen er for en utvendig lugar, mens den andre prisen du refererer til er for en innvendig lugar. 2. EB-prisen inkluderer tips og alle avgifter, mens den andre prisen ikke inkluderer dette (4-500 kr ekstra). Når det er sagt, er jeg ikke veldig imponert over EB-tilbudene jeg heller, nei... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Men! Det er snakk om tilbud som man står fritt til å benytte seg av eller - droppe. Noen trenger faktisk slike tilbud for å starte en planlegging også... Klarer ikke å hisse meg opp over dette...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
sant nok, EB, men når man kommer med "spesialtilbud" må de være gode - ellers kan man bare la det være. Husker da Falcons sjef kom med "høsttilbud til ansatte" på greenbasket.no - som var nøyaktig samme prisene som lå på nettet.... ingen overraskelse at "korga" ikke ble særlig poppis internt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Det blir nesten som at EB tilbyr Diners Club kort til alle scanair medlemmene for BARE 995 kroner i årsavgift!
Du hadde ikke stolt mye på at de tilbudene du ville få senere som scanairmedlem ville være særlig gode. Og da faller jo mye av poenget bort!! Om man derimot vet at det er skikkelige tilbud som kommer, ja ville iallefall jeg følge ekstra godt med på den siden for å se hva jeg kunne gjøre et godt kjøp på! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Latterlig bra tilbud til Thailand med Thai Airways. | Eirik | Reiseforum | 23 | 16-12-2011 11:05 |
EuroBonus tilbud | 3tflyer | Reiseforum | 12 | 18-05-2009 21:09 |
Eurobonus tilbud | 3tflyer | Reiseforum | 7 | 16-01-2009 16:05 |
EuroBonus-tilbud | CK | Flyforum | 0 | 01-06-2007 13:14 |