![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() ![]() Da er LN-KOG med familie på vei til Lusaka. Akkurat nå befinner de seg om bord i den en måned gamle Kenya Airways 772ER 5Y-KYZ på FL330 over Luxemburg. Kenya 117 har ETA 07:12 NBO. Da får vi smøre oss med tålmodighet til returen om to ukers tid for å se noen bilder. Kan vi håpe på bilder fra Victoria Falls også? Han har bestilt tur med disse også: http://www.uaczam.com/
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det blir spennende å høre om turen.
Og om måneds tid er det min tur å dra samme vei. Så en skal ikke se bort fra at jeg er heldig å få fly samme nye maskin. Det er ihvertfall lov til å håpe! IMM
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
For ett år siden fikk jeg gleden av å fly en 2 dager "gammel" KL T7, herrlig!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er vel heller nærmere 11 mnd'er? For jeg så departure av det flyet på Everett, mener jeg. Og det var april...
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tror du blingser litt da GFL - 5Y-KYZ (MSN 36124 LN 614) hadde første flytur 7. februar 2007 og 21. februar tok den av for sin leveringstur.
![]() |
#6 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Naa drikker jeg ikke norsk bitter - og har aldri gjoert det - saa jeg kan ikke uttale meg om den. Jeg drikker heller ikke kaffe om natten, men vi rakk en utrolig god espresso i Nairobi (Starsucks har meget at laere) foer vi fortsatte i en 767-300ER til Lilongwe og Lusaka. Kenya Airways var en meget positiv opplevelse som jeg gleder meg til aa gjenta.
I dag var det en flott tur med med ZS-HKN over Victoria Falls. Det var verdt pengene - pluss litt til ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Heldigvis sier sms`ene at det har blitt mer enn kaffe på deg/dere...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Bokstavskombinasjonen "T" og "G" ble vel nevnt. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen dog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
De to bokstavene du nevner The Ticketor har nådd øya ut mot Nordsjøen med SMS også - dessverre kan vi ikke konkurrere med den afrikanske temperaturen her i tåkehavet på vest
![]()
![]() |
#12 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Her er noen bilder:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Airbus med planer om og øke A320 produksjonen til 60 per måned | Someone | Flyforum | 0 | 30-10-2015 10:51 |
En travel måned i Asia, med SK, LX, TG, QR, VN, PG, NH, OZ og LH i fire ulike klasser | Peppep | TripReports | 9 | 26-08-2014 23:09 |
Reise med 12 dager gammel baby til Riga, med kunn fødselsbevis? Går det? | Mamma | Reiseforum | 3 | 11-04-2011 02:10 |
En gammel flyskrekkbefengt en, med SK... ;) | Polaris | TripReports | 11 | 27-03-2010 10:10 |
Helikoptertråden 100 år ;), ikke riktig ennå, men 1 måned gammel i dag :nor | LN-DAG | Bilder & foto | 0 | 18-02-2010 14:41 |