![]() |
|
![]() |
#1 |
evig optimist
|
![]()
Hallo alle dere fly og aviasjonintereserte her inne!
Blitt endel bilder igjen, så her kommer en post med et "lite" utvalg av de! Håper de faller i smak! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Avslutter med et par heavies jeg, en velkjent en, og to bilder av en som er veldig velkommen tilbake :-) ![]() -BØTTER- ![]() ![]() Da takker jeg for titten, og håper dere ikke er på vei til meg med våpen pga antall bilder og størrelse :-) Ha en fantastisk fin uke alle sammen!! Asgeir
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Stunning!:clap
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
pene bilder dettan
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Meget bra bilder :clap :clap :clap - du fortjener ekstra :clap på en søndag.
Våpnet må bli TAKK. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fine bilder det der ja!!!
:clap
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Virkelig flotte bilder;D
![]() Når ble de tatt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fine bilder ja ! :clap
-Blir mer og mer misunnelig på Dere med den blå himmelen..... Her i Bergen regner det nå i skrivende stund i både bøtter og spann....,- sukk... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
evig optimist
|
![]()
Takk for kommentarer folkens, koselig! De er tatt over flere dager, T7 er tatt i dag da..
Apropos 777, for de av dere som fortsatt stiller dere tvilende til den og sier til dere selv "pøh, så stor er den da virkelig ikke den 777`n" Vel, det er den : ![]() ;-) Veit ikke om noen av dere har påstått det, men dette skulle hvertfall slå beina under enhver tvil..
![]() |
#9 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Kjempeflotte bilder
![]() åssen er forholdene på vollen nå ? sist jeg var der måtte vi ha 4x4 for å komme fram der.
![]() |
#10 |
evig optimist
|
![]()
Går bra det, kjørte bare inn ned ved svingen til gamle blikkveien, parkerte ved gjerdet og gikk opp til "plassen min" jeg.. Ikke noe problem..
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Utrolig flotte bilder dette. :clap
Og 777 er bare FANTASTISK. :laola ![]() Airbus 330. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Flotte bilder...gleder meg til neste runde...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er imponerende å se hvor gode bilder du presenterer - hver gang! Har du noen tips til en annen D50 -bruker om hva som må til for å få så gode bilder som du tar?
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nice
![]() Håper på lignende bilder fra deg av en viss MD-11 som kommer i morgen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
evig optimist
|
![]()
Det håper jeg og
![]() ![]() Skal se hva jeg får til med tanke på Fedex i mårra, kommer litt an på vind, vær og mulighet for lunsj.. Landingsbilder blir det nok ikke, blir i tilfelle når den forlater oss igjen.. Men har et håp om å få til noen bilder ![]() Tips ja, aner ikke jeg, bare sikt og skyt ![]() Og vær ikke redd for å skru opp følsomhet til 400 hvis det er dårlig lys, det er ingen fare med for mye støy i bildene.. Den enkle versjonen : Blenderprioritet på F7.1 - 11 hvis godt nok lys, bruk valg i hvitbalansemenyen for respektive situasjoner. Og sist, men men slettes ikke minst : uten photoshop er jeg lost ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Sinnsykt flotte bilder. Apropos størrelsen på 737en: er sikker på at du får plass til 3+3 seter inne i muggene! Vakkert!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Det med blenderen har jeg forsåvidt alltid vært klar over, men det virker på meg som Sigma'en min (70-300 APO DG) er mer sensitiv for dette enn f.eks. en annen tilsvarende Sigma jeg brukte på Minolta 7000 i sin tid. Nå var sistnevnte riktignok en god del dyrere glass, men jeg trodde ikke det hadde så mye å si på dybdeskarphet?
![]() |
![]() |
#18 |
www.lch78.net
|
![]()
hvis du er litt usikker på raw-formatet så kan man jo ta bilder i raw+jpeg-modus da (hvis kameraet ditt har en slik modus vel og merke), tar en del mere plass på minnekortet da.. men nå som minnekortene er blitt så billige som dem er nå så sku jo ikke det være noe problem da
![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
|
![]()
Pene bilder, men var ikke så imponert over WF's LN-WFB... Makan til skittent lappeteppe. Spesielt når neste bilde er en skinnende fin AY ERJ-170 :huh:
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Enda ei fiiin uke.(mange bilder) | putzmeister | Bilder & foto | 16 | 02-06-2010 20:27 |
Rygge - enda, enda flere bilder... | Seabee | Bilder & foto | 1 | 26-08-2007 21:41 |
Enda flere nye Sterlingruter fra OSL | Someone | Flyforum | 48 | 15-08-2007 09:46 |
Enda flere bilder fra jobb.. | Thomas | Bilder & foto | 9 | 13-08-2007 20:35 |
Enda flere bilder | Lennart | Flyforum | 9 | 07-08-2006 04:33 |