![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei.
Jeg og et par kompiser bestilte for et par måneder siden en tur TOS-OSL-CPH t/r med SAS, som vi skal gjennomføre i mai. Men - nå har det imidlertid blitt slik at jeg og fruen flytter til millionbyen Haugesund i begynnelsen av mai, siden jeg har fått meg jobb der. Og da er mine spørsmål til de mange ekspertene her inne: 1) Er det mulig å få booket om billetten slik at den blir HAU-OSL-CPH t/r? Har naturligvis en rabattert billett, men kanskje taler det for min sak at jeg er "tidlig" ute?? 2) Hvis ikke - hva kan jeg gjøre? Selge billetten jeg har, og kjøpe ny? Eller kan jeg bruke leggen OSL-CPH-OSL, og kjøpe ny HAU-OSL-HAU? 3) Eller finnes det andre smarte løsninger....? Takker for "kreative" innspill Brgds Eivind |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spørsmål om kjøp av billett med Eurobonus poeng (StarAlliance) | gardkarlsen | Reiseforum | 331 | 10-03-2024 23:51 |
Spørsmål ang billett med SAS og Widerøe | rhusberg | Reiseforum | 3 | 09-09-2015 10:34 |
BA billett spørsmål | imm | Reiseforum | 1 | 25-10-2013 12:02 |
EB billett bestilling | Glean EBG | Reiseforum | 5 | 01-07-2012 09:57 |
Reddet av gullkort på vei til OSL - spørsmål om billett | gardkarlsen | Reiseforum | 11 | 15-12-2008 09:06 |