![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gikk inn på "View Reservation" på continental.com, tastet inn confirmation number, samt etternavn, og fikk beskjed om at nummeret var ugyldig..
Har fått mail med e-ticket, Mastercard er belastet, og når jeg prøver en ny booking, ser jeg til og med at de setene vi har fått er opptatt.. Tar det som regel en viss tid før man kan logge seg inn (to dager siden jeg bestilte...), eller er det skjedd noe rart her? Er litt nervøs for at noe har gått galt.. Forøvrig står transaksjonen oppført som "reservert" i nettbanken, altså ikke bokført enda. I tillegg sier DnbNor at det kan oppstå forsinkelser i kundebetjeningen pga. noe trøbbel hos de.. Kan det ha noe og si? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Problemer med setereservasjon hos Lufthansa | Klette | Reiseforum | 21 | 18-04-2014 16:01 |
Problemer hos EB med etterregistrering - nå igjen! | OSLflyer | Reiseforum | 29 | 14-11-2012 21:27 |
Problemer med bestilling fra wideroe.no | robertaas | Reiseforum | 11 | 02-03-2011 09:57 |
SAS-problemer med bestilling 15. mai | gustavf | Reiseforum | 10 | 16-05-2010 11:05 |
Problemer med bestilling av flybillett med Vietnam Airlines | gardkarlsen | Flyforum | 9 | 05-03-2009 18:26 |