![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,220
|
![]()
Et flott bilde av en flott dame, men jeg ser ved nærmere iaktakelse at dette er jo den nye, med nye motorer etc...
Mener jeg leste for en tid tilbake om noen problemer ifm ombyggingen av de? Noen som vet hvordan det går? Er de "back on track" igjen? Nimrod Anyone?
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
Join Date: Mar 2007
Posts: 12
|
![]()
Var på BAe sin hovedbase for Nimroden i Woodford for ikke lenge siden (BAe har treningssenter for sine sivile fly der og J31, J61 og 146/RJ). De har byggd Nimroden om med en full mid-life-update, motorer og cockpit i full glass. Det viser seg at BAe har brukt ufattlige mye penger i denne konverteringen som ble langt dyrere enn de hadde planlagt. Alle skal bygges om og holdes i drift i over 20år til etter hva jeg hørte...
__________________
Upcoming Flights in 2008: 06.Jan08: OSL-LHR BA319 06.Jan08: LHR-SYD BA747 10.Jan08: SYD-LAX BBJ73 14.Jan08: LAX-NRT BBJ73 15.Jan08: NRT-RJFK Q400 17.Jan08: RJFK-NRT CRJ700 24.Jan08: NRT-OAKB USAFC17 28.Jan08: OAKB-CHP USAF73 08.Sep08: OSL-LFPB F2000EX 11.Sep08: LFPB-LFLL F2000EX 12.Sep08: LFLL-OSL F2000EX ++++ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 547
|
![]()
Det går vel etter forholdene bra.
![]() De støtte visstnok på problemer etter de masseprodserte deler som skulle brukes til å modifisere MR.2 til MRA.4. Det viste seg at ingen av MR.2ene var like, slik at alle delene måtte spesialtilpasses hvert eneste individ. £££ osv. MRA.4 (totalt 18 stk) skal ta over for MR.2 i 2011-12, 2-3 år senere enn planlagt vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,220
|
![]()
Jåssa Frk. Ullmann? Vært på kurs på ATP hos BAe eller?
![]()
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Infrequent traveller ;-)
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,384
|
![]()
Større motorer men på skjønnhetsskalaen beveget de seg i alle fall ikke lenger mot "normalen", snarere lenger ut på det ytterste fysj-og-æsj! Men veldig fascinerende likevel...
Merk når du ser den forfra på bildet det ble linket til... Skulle tro hele undersiden av flyet er et eneste stort missil på linje med scud-missiler som kan avfyres for overflatemål ![]()
__________________
Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Doodlebugger
Join Date: Oct 2004
Location: Oslo / Nordsjøen
Posts: 470
|
![]()
Hei,
Vi fikk diverse paseringer i lav høyde av Nimrod når vi hadde Grinpeisproblemer vest av Shetland - syntes det røyk temmelig bra av motorene. Her er et par bilder fra stevner i 2004 og 2006: Eders Knut Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
I serien "How low can you go...." Denne damen får det til... | ENGM RAMP | Flyforum | 6 | 14-11-2008 07:18 |
Da svarte damen at «det alltid er ekstra mye trafikk på søndager, det må dere skjønne | Gulboble | Flyforum | 1 | 28-10-2008 18:08 |
Denne var ny... | Marius_S | Flyforum | 1 | 17-04-2008 22:16 |
Denne A320 | sk931 | Flyforum | 13 | 22-05-2005 21:04 |